Gjest G UT T Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 hei, jer er en gutt på 13 år. jeg har vært forelsket i den samme jenta i tre år, vi er naboer og vi sakker med hverandre på MSN og på facebook. jeg har vist at jel er forelsket mange ganger men det er som om hun ikke vil gi et svar. vi flørtet litt før men nå etter at vi begynnte i 8. klasse har jeg blitt oversett. JEG TRENGER HJELP NÅ AV JENTER OG GUTTER SOM HAR PEILIN PÅ FLØRTING. Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Du finner mange flørtetips på internett hvis det er det du leter etter. Bare bruk google, det er lett og greit. Jeg veit lite om flørting mellom personer på din alder. Ellers pleier det å være lurt å være blid, gi jenta mye oppmerksomhet og se henne i øynene. Kan hende føler du at du har vist at du er forelska, men hun har kanskje ikke oppfatta det alikevel. Du kan si det rett ut og spørre hva hun synes om det. Det kan også hende at jenta du liker ikke er interessert i gutter på en flørtete måte. Hun er jo veldig ung. Lykke til! Lenke til kommentar
vonkane Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Vil si meg enig i lillelol, gi jenta mye oppmerksomhet, men bli for all del ikke klengete! Gi henne komplimenter når det passer, følg henne hjem fra buss eller skole og vær ikke redd for å finne på noe med hun. Det er spesielt bra hvis dere har noen felles interesser. Hvis ikke, kan du prøve å skape en felles interesse. Be hun på en tur i klatreveggen, ta en tur i skibakken (hvis tilgjengelig da), hva som helst egentlig. Men noe som alltid er "farlig" er å flørte når jenter er i flokk. Det må du ikke finne på. Jenter oppfører seg annerledes da, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå