Gå til innhold

Skype fyr trur med og komme på døra!

Anbefalte innlegg

Nei jeg gjorde ikke det! han tror det!"<

Han sier han har sittet inne for drapsforsøk

Han sier det ja? Hadde han faktisk sittet inne for det, så hadde han nok ikke sagt det. Han veit at viss politiet får vite at han kommer med drapstrusler, så ryker han kjapt inn til avhør/fengsel igjen. Og om han fortsetter å plage deg, så sier du det om fengsel/drapstrussel til han. Evt så sier du at du går til politiet og sier at du faktisk får drapstrusler av han.

Politiet driter i om du har "fått/stjelt" kontoen hans, om det kommer til drapstrusler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En person som hisser seg så mye opp på grunn av et nettspill har sikkert ligger mye kraft bak slagene som en løsemiddelskadet 8-åring (eller 80 åring for den saks skyld).

Dette er helt garantert bare tomme trusler og du har ingen grunn til å bekymre deg.

Jeg har blitt truet av "seriedrapsmenn", "gangstere" og "voldtektsmenn" i hytt og gevær (merkelig hvor mange av disse som spiller hardcore nettspill :) ), og stort sett er det gutter på din alder som blåser seg opp og er litt store i kjeften.

Det hente faktisk engang at jeg var på en nettcafe og en kar truet meg. Det viste seg at han satt på samme nettkafe (jeg fant ut dette). Jeg gikk da inn i rommet ved siden (der han satt) og ropte at den personen (nicket) kunne komme å prøve seg (jeg var relativt sinna etter mye trashtalk), selv om jeg er en lite agressiv person. Ingen svarte, men pludselig var han veldig positivt innstillt til meg (i spillet) og han ble mer en rumpeslikker enn noe annet resten av spillet, og pilte ut så fort spillet var ferdig. Det viste seg at "gangsteren" var en liten asiatisk nerd som bare var stor i kjeften (som vanlig...).

Fjern fra skype og /ignore, så er du ferdig med problemet.

Endret av itspersonal
Lenke til kommentar
En person som hisser seg så mye opp på grunn av et nettspill har sikkert ligger mye kraft bak slagene som en løsemiddelskadet 8-åring (eller 80 åring for den saks skyld).

Dette er helt garantert bare tomme trusler og du har ingen grunn til å bekymre deg.

Jeg har blitt truet av "seriedrapsmenn", "gangstere" og "voldtektsmenn" i hytt og gevær (merkelig hvor mange av disse som spiller hardcore nettspill :) ), og stort sett er det gutter på din alder som blåser seg opp og er litt store i kjeften.

Det hente faktisk engang at jeg var på en nettcafe og en kar truet meg. Det viste seg at han satt på samme nettkafe (jeg fant ut dette). Jeg gikk da inn i rommet ved siden (der han satt) og ropte at den personen (nicket) kunne komme å prøve seg (jeg var relativt sinna etter mye trashtalk), selv om jeg er en lite agressiv person. Ingen svarte, men pludselig var han veldig positivt innstillt til meg (i spillet) og han ble mer en rumpeslikker enn noe annet resten av spillet, og pilte ut så fort spillet var ferdig. Det viste seg at "gangsteren" var en liten asiatisk nerd som bare var stor i kjeften (som vanlig...).

haha :p

Lenke til kommentar
Han sa han skulle hacke hele systemet mitt, og se hva jeg var innpå, det er vell overdrevent eller? Jeg vill bare være sikker på at når det ringer på, at det ikke står 3 gutter med baltre.

Hvis han virkelig kunne hacke, så kunne han vel bare stjele tilbake kontoen? Ikke uroe deg du, bare tomme trusler...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...