perpyro Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Bare be han å hacke deg for du har avtagbar nettverksplugg. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvis han sier når han kommer, så bare ha noen store kamerater på besøk. Tviler på at han kommer, det er lett å være tøff på nett. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Han sa han skulle hacke hele systemet mitt, og se hva jeg var innpå, det er vell overdrevent eller? Jeg vill bare være sikker på at når det ringer på, at det ikke står 3 gutter med baltre. Det er jo mulig. Men en 15 års gammel gutt har ikke så stor power.. Nekter jeg å tro. Kjenner selv en som hacket pentagon som 18 åring elns.. DE kom på døren Og at han kan se hva du har vert innpå.. Hva kan skje? At han finner grisesider som moren din ikke er så begeistret for? Nå vet ikke jeg hva du er innpå. Men å "hacke systemet" ditt, er vanskeligere enn man tror. Endret 12. januar 2010 av EMS15 Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 15 år og sittet inne for drapsforsøk? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) 15 år og sittet inne for drapsforsøk? Han satt inne for drapsforsøk, i WoW, garantert... Endret 12. januar 2010 av Eksentron Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 15 år og sittet inne for drapsforsøk? Han satt inne for drapsforsøk, i WoW, garantert... Han kommer vel i ungdomsfengsel og barnehjem, gjør han ikke? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Nah, jailen i WoW... Oppimot en hel time, et rent helvette for hardbarka WoW-gamere! Edit: Anyways, trenger ikke spore helt av... Endret 12. januar 2010 av Eksentron Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) 15-åringer kommer på barnehjem, ikke i fengsel. TS har ikke oppgitt hvor han bor, i værste fall har han IP-addressen, som ikke kan spores til personer av andre enn politiet. han er 15 år, bor sikkert på andre siden av landet, tvilsomt at han gidder dra langt for å treffe deg uansett. du er 100% trygg, bare en fjortis som er litt stor i kjeften... Endret 12. januar 2010 av aklla Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 15-åringer kommer på barnehjem, ikke i fengsel.TS har ikke oppgitt hvor han bor, i værste fall har han IP-addressen, som ikke kan spores til personer av andre enn politiet. han er 15 år, bor sikkert på andre siden av landet, tvilsomt at han gidder dra langt for å treffe deg uansett. du er 100% trygg, bare en fjortis som er litt stor i kjeften... Ikke vær så sikker på det, den gang da jeg var sånn 11-12 fikk jeg sms etter å ha registrert en tullebruker på et eller annen forum. Med navn og greier. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Si at din far er politi og har muligheten for å spore HAM opp :] Også sier du at han får enda lengre straff pga. draps trusler Tror han blir passe.. passiv hvis han får høre det Lenke til kommentar
fsx Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) hmm, du kan jo ta en print scream av hva han har sakt og vise til poltiet det funker jo, eller vis meg har du? Endret 12. januar 2010 av fsx Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 15-åringer kommer på barnehjem, ikke i fengsel.TS har ikke oppgitt hvor han bor, i værste fall har han IP-addressen, som ikke kan spores til personer av andre enn politiet. han er 15 år, bor sikkert på andre siden av landet, tvilsomt at han gidder dra langt for å treffe deg uansett. du er 100% trygg, bare en fjortis som er litt stor i kjeften... Ikke vær så sikker på det, den gang da jeg var sånn 11-12 fikk jeg sms etter å ha registrert en tullebruker på et eller annen forum. Med navn og greier. du registrerte telefon-nummer eller navn der? eller gjorde du noe veldig dumt, så kanskje politiet ble innblandet? btw, veldig få klarer å faktisk hacke en spesifikk IP-addresse når de er 15 år, spesiellt hvis man setter opp litt sikkerhet. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Du har vell ikke lagt ut personlig info på skype da? Alle som vil kan se det, inkludert han. Om du har det vil det være pice of cake å finne deg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 15-åringer kommer på barnehjem, ikke i fengsel.TS har ikke oppgitt hvor han bor, i værste fall har han IP-addressen, som ikke kan spores til personer av andre enn politiet. han er 15 år, bor sikkert på andre siden av landet, tvilsomt at han gidder dra langt for å treffe deg uansett. du er 100% trygg, bare en fjortis som er litt stor i kjeften... Ikke vær så sikker på det, den gang da jeg var sånn 11-12 fikk jeg sms etter å ha registrert en tullebruker på et eller annen forum. Med navn og greier. du registrerte telefon-nummer eller navn der? eller gjorde du noe veldig dumt, så kanskje politiet ble innblandet? btw, veldig få klarer å faktisk hacke en spesifikk IP-addresse når de er 15 år, spesiellt hvis man setter opp litt sikkerhet. Nei, registrerte ikke noe sånt. Registrete bare et fiktivt navn og en utrolig retard profil. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Å spore noen på nettet er ikke så vanskelig som det blir antydet til her og jeg kan godt se at en femtenåring kan få det til selv om de fleste på den alderen er komplett udugelige. Men de fleste på den alderen er også veldig tøff i vinduet og ikke i praksis, så jeg tror ikke du trenger å bry deg. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Å spore noen på nettet er ikke så vanskelig som det blir antydet til her og jeg kan godt se at en femtenåring kan få det til selv om de fleste på den alderen er komplett udugelige. Men de fleste på den alderen er også veldig tøff i vinduet og ikke i praksis, så jeg tror ikke du trenger å bry deg. det krever at man har oppgitt info også. har selv gjort slikt av nyskjerrighet ett par ganger, men så lenge TS ikke har oppgitt verken navn, addresse, telefon-nummer, eller har registrert sitt nick på andre steder der han har oppgitt dette, så er det en ganske tapt sak. alt er avhengig av det man selv gir ut, hvis noen skal spore meg er jo Aklla det første man søker etter på google, finner man ingenting nyttig der er slaget ganske tapt. det samme gjelder også for skype-navn Lenke til kommentar
digernes Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Nokså sikker på at dette er tomme trusler! sikkert en liten taper på 12år som prøver å utpresse deg. Lite forslag for å ta igjen litt: Last ned trojanskvirus program, send fyren en fil på msn med filnavn "bruker xxxxxx passord" elns, send filen og fuck opp pcen hans! :!: Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Nei stakkars deg. Er nok bare å ta det helt med ro Er nok kun en stakkar som bare vil virke tøffere en han egentlig er. Er ganske lett å være tøff i kjeften over nett skjønner du. (men om han står på døra så....LØP!) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Gi han en kondom / dekk døra med papir. Han truer jo med å komme på døra trossalt. Lenke til kommentar
Thorbørn Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 haha. må le!(ikke av deg) det er 1% sjanse for at han faktisk kommer å banker deg. hvordan skal han vite hvor du bor, snakk med vennene dine om det, vis han kommer, har du back up av gode venner ta det med ro. har vært i lignende situasjoner. han synes det er gøy at du er redd. men gjør deg ingen ting. chill out man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå