Gå til innhold

Skype fyr trur med og komme på døra!

Anbefalte innlegg

Finn deg en eller annen form for våpen hvis det er noen mystiske som banker på døra, også åpner du med det i handa, et sint ansiktsuttrykk etterfulgt at et "HVA!?"

Alternativt bare unngå konfrontasjon ved å la vær

Jeg tenkte mer på hvis han faktisk dukket opp på døra for så å heve knyttneven mot deg.

Du er ikke nødt til å åpne den døra :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for noen gode tips :p

Jeg har sagt dette til mamma, hun sier det bare er tomme trusler, men jeg blir enda ikke kvitt ordene han sa til meg. Jeg har liksom enda litt angs, så jeg spør!

[x] Jeg har ikke sagt mitt fulle navn!

[x] Jeg har sagt byen jeg bor i.

[x] Jeg har ikke informasjon om tlf nummer.

Kan han da spore meg? Etter bare (Spill) og (Steam).

Ærlig talt så synes jeg ikke synd på deg viss du stjeler accounten hans. Haha. Har du noen aning om hvor fyren er ifra i det hele tatt?

Hadde jeg tatt accounten hadde jeg gitt den tilbake! Jeg har ikke tatt den!!!

Lenke til kommentar

Off, liker ikke dette. Men han kan ikke spore via IP? Eller? Jeg bor i en trangt nabolag.

En gang kom det noen idioter på 14 år, de skulle kaste snøball på ruten men klarte og knuse den. Da stod 2 naboer utenfor, så egentlig føler jeg meg ganske trygg.

Hadde en sånn en jeg også en gang!

Han sa han skulle komme til meg og banke meg. Han visste bare byen min. Jeg møtte faktisk fyren.. Gode venner idag :woot:

Hehe :p

Lenke til kommentar

Om noen virkelig går inn for å "drepe" deg. Tror jeg ikke at Snøballsikre ruter vil stoppe dem.

Men jeg tror virkelig ikke at du har noe å frykte. Ved mindre han er noe geni, FBI, Undercover MAFIA! elns.. Så tror jeg ikke han finner deg..

Jeg har vert borti mange typer som har, blandt annet sent folk etter meg, torpedoer, "min far er politi" osv. osv.. Aldri møtt dem jeg :hmm:

Utenom han ene da. men vi bodde jo faktisk bare 2 mil fra hverandre :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...