Mektig Flamme Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Jeg er 13 år, det er en på skype som ga meg en nettspill account for en stund siden. Passoret på den accounten er samme som på hans High. Han klikket helt når accen hans ble hacket og sier han skal komme på døren og banke meg! Dette liker jeg faen ikke, jeg er piss redd akkurat nå. Men er det stor sjangs han finner ut hvor jeg bor? Pls gi meg rolige svar! Endret 12. januar 2010 av BæsjePromp Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Så du stjal accounten hans? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Haha, hvem gir bort en account som har samme passord som en annen account som var hans? Tror ikke du trenger å bekymre deg. Tipper han vil forsøke å utpresse deg. Lenke til kommentar
Mektig Flamme Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Nei jeg gjorde ikke det! han tror det!"< Han sier han har sittet inne for drapsforsøk Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Haha, personlig er jeg rimelig med at han bare lurer deg. Lenke til kommentar
Mektig Flamme Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Han har ødelagt døren på soverr0ommet da Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvordan vet du det? Hvorfor ødela han den eventuelle døren? Lenke til kommentar
Mektig Flamme Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Han har vist det på cam til en annen jeg faktisk stoler på. Men kan han finne ut hvor jeg bor uten informasjon? Jeg er faktisk ganske redd.! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Lol, hvorfor har han vist det til en annen? Vet du hvor han bor? Er det veldig nærmt? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Han har vist det på cam til en annen jeg faktisk stoler på. Men kan han finne ut hvor jeg bor uten informasjon?Jeg er faktisk ganske redd.! Finn deg en eller annen form for våpen hvis det er noen mystiske som banker på døra, også åpner du med det i handa, et sint ansiktsuttrykk etterfulgt at et "HVA!?" Endret 12. januar 2010 av Dernel Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Han har vist det på cam til en annen jeg faktisk stoler på. Men kan han finne ut hvor jeg bor uten informasjon?Jeg er faktisk ganske redd.! Finn deg en eller annen form for våpen hvis det er noen mystiske som banker på døra, også åpner du med det i handa, et sint ansiktsuttrykk etterfulgt at et "HVA!?" Alternativt bare unngå konfrontasjon ved å la vær Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg tror det er noen som tuller med deg, er faktiskt rimelig sikker. Men er ikke vær enn å gå til politiet eller si det til Mor/Far. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Plant flere bjørnefeller rund om i huset og skaff deg en gunner. Eller bare anta at det er en fjortiss som er sur fordi du stjal brukeren hans. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Baseball kølle ved døren, det gjør sikkert susen. Har du sett personen så du vet at han kan være i stand til noe slikt? Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Hva slags nettspill er dette? Så lenge "han du faktisk stoler på" ikke sier noe om hvor du bor, så bør du jo være trygg... Men stoler du faktisk på han? Endret 12. januar 2010 av Bluebeard Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Lest ikke innlegget ditt helt, sorry. Endret 12. januar 2010 av Eaan Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 det kryr av fjortisser som er tøffe på nett. drit i det. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Finn deg en eller annen form for våpen hvis det er noen mystiske som banker på døra, også åpner du med det i handa, et sint ansiktsuttrykk etterfulgt at et "HVA!?" Alternativt bare unngå konfrontasjon ved å la vær Jeg tenkte mer på hvis han faktisk dukket opp på døra for så å heve knyttneven mot deg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Be afraid, be very afraid. Men meh, han kommer ikke på døra, tom trussel. Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Han har ødelagt døren på soverr0ommet da Ikke DIN soveromsdør vel?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå