Gå til innhold

Skype fyr trur med og komme på døra!

Anbefalte innlegg

Jeg er 13 år, det er en på skype som ga meg en nettspill account for en stund siden. Passoret på den accounten er samme som på hans High. Han klikket helt når accen hans ble hacket og sier han skal komme på døren og banke meg! Dette liker jeg faen ikke, jeg er piss redd akkurat nå. Men er det stor sjangs han finner ut hvor jeg bor?

Pls gi meg rolige svar!

Endret av BæsjePromp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han har vist det på cam til en annen jeg faktisk stoler på. Men kan han finne ut hvor jeg bor uten informasjon?

Jeg er faktisk ganske redd.!

Finn deg en eller annen form for våpen hvis det er noen mystiske som banker på døra, også åpner du med det i handa, et sint ansiktsuttrykk etterfulgt at et "HVA!?"

Endret av Dernel
Lenke til kommentar
Han har vist det på cam til en annen jeg faktisk stoler på. Men kan han finne ut hvor jeg bor uten informasjon?

Jeg er faktisk ganske redd.!

Finn deg en eller annen form for våpen hvis det er noen mystiske som banker på døra, også åpner du med det i handa, et sint ansiktsuttrykk etterfulgt at et "HVA!?"

Alternativt bare unngå konfrontasjon ved å la vær

Lenke til kommentar

Alternativt bare unngå konfrontasjon ved å la vær

Jeg tenkte mer på hvis han faktisk dukket opp på døra for så å heve knyttneven mot deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...