Zondreee Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hei! Jeg holder på å lage en nettside på skolen, men har et problem, den øverste delen forsvinner når jeg laster nettsiden min opp på nettet! I Dreamweaver: Lastet opp på nett: Sånn ser tingen som forsvinner ut i CSSen: } .top { height:250px; margin:auto; background-image:url(Images/top.png); background-position:center; background-repeat:no-repeat; background-position: 50% 100%; } Har 3 forskjellige, en topp et innhold og en bunn. for at det ikke skal gjenta seg. Men vet ikke om det har noe å si? TRENGER HJEEELP Lenke til kommentar
masb Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 link? hadde vært greit å se mer av koden Lenke til kommentar
Themecreator Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) slenger meg på den edit: dobbelsjekk at filen heter top.png og at den ligger på riktig sted. Om ikke nettleseren kan finne den, så vil den heller ikke bli vist Endret 13. januar 2010 av Themecreator Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Og at mappen heter Images og ikke images... Lenke til kommentar
Themecreator Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 "Og at mappen heter Images og ikke images..." Ja det er nok grunnen... Ganske lett å gjøre feil i egentlig... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Japp. Viktig med gode og faste rutiner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå