Spuurv Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hei.. I dag skulle jeg brenne ut noe på en DvD. Satt platen i DvD-brenneren. Men når jeg åpner Min datamaskin står det: free space: 0 bytes total size: 0 bytes.. Jeg lurer på hva som er problemet med den? Jeg prøvde den på en annen pc der stod det at cden var full med plass.. Noen som vet hvordan jeg kan ordne det? : ) Mvh Huxiz Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hva skjer når du prøver å brenne på den? Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Hva skjer når du prøver å brenne på den? Det kommer bare error hvis jeg prøver og brenne.. Ps. Sånne cder som er cd-r funker..! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Mener du cd eller dvd? du skriver begge. Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Mener du cd eller dvd? du skriver begge. Ikke DvD cd Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Mener du cd eller dvd? du skriver begge. Ikke DvD. Cd plate Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg tok det på min gamle pc i stede.. Der funka det. Løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå