Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger Råd Angående Kjærlighet

Anbefalte innlegg

Ok, nå har det seg slik at det er en jente på min skole som jeg syns er utrolig pen, henne har kjempe flott kropp, nydelig ansikt og bedårende øyne. man kan si jeg er litt "lost" uansett jeg begynte og like henne for en stund siden, så jeg prøvde og komme meg litt innenfor hennes synsvidde. Det fungerte egentlig ganske bra i starten, jeg snakket litt med henne, når trinnet mitt dro på oksnøen (sommerleir) da vi kom tilbake begynte jeg og kommentere noen av bildene hennes på face, dette ble positivt tatt imot. jeg la til henne på på msn og snakket litt med henne, da jeg fikk vite at en av mine beste venner også likte henne.

Da jeg fikk vite det trakk jeg meg tilbake, fjernet alle kommentarer og mistet all kontakt. men historien ender ikke der, plutselig tente gnisten seg igjen. jeg la til henne på msn og snakket med henne, desverre var det jeg som sendte første meldingen. aldri henne som tok iniativ, og samtalene ble vel som et drålig intervjue, alltid jeg som spurte. (mange sier at jenter ofte vil snakke om seg selv, det virker ikke sånn.)

så fortalte jeg henne at jeg beundret henne istede for å si at jeg liker henne, virket som henne tok det ganske bra og ikke tenkte på meg som en "stalker" så man kan vel si at jeg ga opp etter den samtalen. jeg snakket også med flere venniner, noen som også henne er god venn med. de ga meg en god del råd men det virket ikke som de fungerte.

så daffet alt av. jeg glemte henne og det var egentlig smart. Men hvorfor skiver jeg det er da? vel det har seg sånn at for noen dager siden snakket jeg med en vennine som kom inn på temaet kjærlighet og hun mente at jeg ikke burde gi opp og at henne kunne bli min. Oi, tenkte jeg så nå har jeg føleser for henne igjen.

Idag så la jeg merke til at hu var på msn, for ikke å sjekke om hun logget av før vi startet tok jeg med en dusj først. Henne var fortsatt på da, så skrev jeg til henne "heisann, gjør du noe spennende?" vel kanskje ikke den beste linja, så gjerne råd om det ;) jeg snudde meg bort i 1 min, så var hu logget av. betyr det at henne aviser meg og ikke vil ha noe med meg å gjøre? si gjerne hva dere mener om det, bedre å få vite det sanne enn å leve på falske forhåpninger. uansett nesten vær gang jeg sier til noe på msn så er henne borte fra datan eller så logger hu, hvis henne svarer så snakker vi ikke lenge. Btw hu logget på nå noen tips til hva jeg burde gjøre eller si hvis dere svarer fort nå.

pleier ikke å snakke med henne på skolen da henne er veldig sjenert og jeg er ikke akkurt den med beste selvtillit.

jeg er 15 og hun å vi går i 10. hvis det gjør noe forskjell.

Takker for alle svar, og de som tar seg tid til å lese dette.. bare og spørre hvis dere trenger å vite mer for å svare bedre ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke du kan ta det som et tegn på at hun er uinteressert. Det betyr ingenting. Du kan fortelle litt om livet ditt eller noe rart som du opplever på msn, så MÅ hun spørre, kan hende vekker det interesse hos henne. For eksempel: "Vei du hva! naboen min har driver å måker all snøen sin over hos oss". Ellers er det de vanlige triksa: vær blid, gi og ta (like mye). Du kan godt be henne med ut forresten ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Når dere er såpass unge som dere er er ting anderledes enn det er om noen år. For eksempel er det helt greit å gi bskjeder gjennom venner. En av deres felles veninner kan si henslengt: "Jeg tror ****(ditt navn) er forelska i deg" Hvis hun spør hvorfor hun tror det, kan hun si at hun ser det. Kan fungere. Det viktigste er at hun ser på deg som mulig kjærestemateriale. Tiden vil gjøre resten. Hvis du går får denne metoden må du ikke gå for raskt fram, vente i kanskje én uke før du ber henne med ut på noe. I mens kan du flørte og sende henne varme og mystiske blikk

hadde vært noe å be henne ut ja, men tør ikke desverre :blush: men jeg å en vennine skulle prøve å få til en film kveld hvor henne er der.

Supert!

Forresten så mente jeg ikke at veninna deres skal si at de er forelska når du er i rommet :p

Lenke til kommentar

Det som er litt dumt er jo at jeg har sagt til henne at jeg beundret henne, og for en stund siden 5måneder så spørte en vennine om hva hun synes om meg og hun så bare på meg som en venn og ikke noe annet.

Det med mystisk blikk er godt sagt, flere ganger hvor jeg har sett på hun f.eks i friminuttene hvor øynene våres har møttes i 2-4 sek. og noen ganger når hun er i gangen og har time der, så kommer jeg inn enter for å hente bøkene eller vart ute så ser hun på meg og da møter øynene våres.

syns noen ganger at det har virket som hun har sett på meg, men jeg har ikke vært tøff nok til å se tilbake. :dontgetit:

hadde vært noe å be henne ut ja, men tør ikke desverre :blush: men jeg å en vennine skulle prøve å få til en film kveld hvor henne er der.

Supert!

Forresten så mente jeg ikke at veninna deres skal si at de er forelska når du er i rommet :p

De skulle komme noen andre og da, blir rundt 7-8stk. håper ikke det er noe stort minus? Hvordan film da? tenkte mest på en skummel eller morsom.

Endret av The~Raven
Lenke til kommentar

Det gjør da ingenting om du har sagt at du beundrer henne! Bare fint det. At hun har sett på deg som en venn i fortiden betyr ikke at dere ikke kan bli noe mer. Se tilbake når hun ser på deg! Som jente er det noe av det mest tiltrekkende som finnes.

Kan godt hende er hun bare ute etter vennskap. Men at dere har blikkontakt såpass lenge som du forteller kan tyde på at hun i hvert fall er tiltrukket av deg.

Ikke noe minus at dere er så mange. Men hvis verken du eller veninna de får snakke med henne, så kan dere prøve å være ferre neste gang dere møtes. Men når det er så mange av dere er det også enklere å snike seg bort fra flokken og få litt alenetid.

Filmen er ikke så viktig. Hvis den er morsom kan dere le sammen. Hvs den er skummel kan du være tøff. Hvis den er kjdelig kan dere prate om noe annet. Vinn-vinn

Endret av LilleLol
Lenke til kommentar
Det gjør da ingenting om du har sagt at du beundrer henne! Bare fint det. At hun har sett på deg som en venn i fortiden betyr ikke at dere ikke kan bli noe mer. Se tilbake når hun ser på deg! Som jente er det noe av det mest tiltrekkende som finnes.

Kan godt hende er hun bare ute etter vennskap. Men at dere har blikkontakt såpass lenge som du forteller kan tyde på at hun i hvert fall er tiltrukket av deg.

ikke for å skryte, men egentlig så var jeg en pøbel og etter jeg har sluttet med det virker det som om jenter liker meg mer, selvom det er min oppfatning da. får ofte mye mer klemmer av dem, og har et godt vennskap med flere. ihvertfall sammelignet med 8 og 9 klasse.

Ikke noe minus at dere er så mange. Men hvis verken du eller veninna de får snakke med henne, så kan dere prøve å være ferre neste gang dere møtes. Men når det er så mange av dere er det også enklere å snike seg bort fra flokken og få litt alenetid.

Filmen er ikke så viktig. Hvis den er morsom kan dere le sammen. Hvs den er skummel kan du være tøff. Hvis den er kjdelig kan dere prate om noe annet. Vinn-vinn

vet ikke helt om det med alenetid vil bli noe av, hvis ikke jeg blir litt bedre kjent med henne da. og henne er heller ikke noe ekspert på forhold heller da ville jeg tro da, un er ekstremt sjenert når det gjelder å kysse, klemme og slikt...

Endret av The~Raven
Lenke til kommentar

Syns det er litt merkelig at hun bare er på veldig lenge eller kort og når det er lenge, hvis jeg snakker med henne da svarer hun nesten aldri. er det fordi henne er opptatt med noen andre? og når henne er bare kort på, ser henne eter om det er en spesiell henne skal snakke med, eller bare overanalyserer jeg hele greia?

oops: dobbelpost

Noen som er flinke å snakke med folk på msn som har noen tips og slikt?

Endret av The~Raven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...