Gå til innhold

[Løst]Lukkede, gode hodetelefoner til maks 1000kr(budsjettet ble sprengt), og litt om hode.tlf forsterkere og Dac-convertere

cake

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest litt om denne Cambrigden, ser jeg at den bare kan sample opp til 48khz på usb, pluss noen mener det blir bittelitte grann jitter fra det. Har en hdmi ut på pc'en min, så hvis det finnes en Hdmi til Toslink, hadde det vel gått? Men det finnes vel ikke? :p

Får nok bare klare meg med 48khz, man hører nok ikke forskjell, men følelsen av svært høy sampling er alltid god. :)

Edit: Da har jeg kjøpt hodetelefonforsterkeren, og den var veldig bra. Det som er litt dumt, er at jeg har fått en ødelagt modell, som bare sender ut signal til høyre kanal. i begynnelsen spilte begge kanalene, men da måtte jeg dra på litt, for hvis jeg spilte lavt, lå musikken i det ene øret. Har funnet ut at det er denne forsterkeren, og skal derfor inn og bytte. Utrolig dårlig å få akkurat den med feil, og så må jeg vente helt til mandag. Og jeg som hadde gledet meg til å lytte i mange timer i helgen. :(

Endret av cake
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

nå har jeg brukt komboen med pc- cambridge dacmagic- argon ha1- dt770 i et par tre måneder, og jeg må si at denne komboen er steingod, må absolutt anbefales når en skal ut og bruke penger på lyd! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...