Gå til innhold

Bedømme webdesign...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den siden med logo, "enter" og counter kan du spare deg. Den har absolutt ingen nytte, og er egentlig ganske unødvendig. Om siden hadde hatt en flash-popup eller du skulle bestemme om du skulle gå innpå norsk/engesk eller flash/html-versjon, kunne jeg ha skjønt det.

Skrifta i logoen er litt tøff, og skrifta i menyen kul, men kanskje du skulle ha holdt deg til en eller to skrifttyper? Synes på en måte det blir litt rotete med tre. "Tekstskrifta" tror jeg med fordel du kunne ha skiftet til en annen, for eksempel Arial eller Verdana. Verdana 11px?

Hva er pointet i å ha reklame på en slik side? Vet ikke helt hva siden er for siden linkene ikke funker, men regner med at det er et band eller noe. Reklame er etter min mening noe du kan begynne med hvis du oppdager at du har veldig mange besøkende og du tror du vil tjene mye på reklamen. Den er bare irriterende for besøkende.

"Velkommen"-ting synes jeg personlig gir siden et litt amatørmessig preg. Man vet da hvilken side man er innpå. Man har da for pokker skrevet inn adressen... :wink:

Hva om du hadde hatt "logo-ruta" like bred som resten? Altså at den dekker hele bredden... Hvis du absolutt vil ha den reklamen, kan du jo ha den inni ruta.

Liker ikke midtstilt tekst. Det blir vanskeligere å lese. Bruk heller venstrestilt med en god venstremargin.

Mellomrommet mellom "logo-ruta" og "meny-ruta" er større enn mellom "meny-ruta" og "innholds-ruta". Skal det være slik?

Idetheletatt er siden litt mørk etter min mening.

Ble en lang post, men ikke fordi siden er så desperat stygg eller noe. Bare så endel ting som jeg ville ha gjort om. Though, det er ikke sikkert det hadde blitt det.

Lenke til kommentar

takker for tipsa...

enig med at den forsida er unødvendig... måtte ha et sted å ha den telleren... fant ik på noe annet enn det... men kan jo drite i den...

det er en side for et band...

har ik annet innhold utenom designet enda som du ser... gidder ik lage det før designet er fixa...

hva mener du med at jeg må holde meg til en eller to skrifttyper... mener du på menyen? der er du jo bare to fonter... hmm...

tenkte jeg kunne ha banneren der for å fylle ut tomrommet og for vise at d er et politisk band... det blir litt tomt uten banneren syns jeg... eller hva??

hehe kan nok fjerne den velkommen greia ja....hehe

midstilt tekst blir fjerna med en gang!! :wink:

jeg syns du bør være sånne mellomrom... men skal tenke over d....

DEN SKAL VÆRE MØRK!!! hehe... neida... syns ik d passer med lys side

passer ik helt til pønk band eller hva??? ik veit jeg...

Lenke til kommentar

Det jeg mener med at du bruker 3 forskjellige skrifttyper inkluderer liksom logoen. Det blir på en måte en skrift for hver rute... Kanskje du kunne ha brukt samme skrift i meny som i innhold? (altså den skrifta du bruker i innhold til meny.... iallfall ikke omvendt! :lol: ) Vet ikke om det er en veldig god idé, men....

Det er vel andre måter å vise at det er et politisk band på enn den banneren. Det ser egentlig mest ut som den er der av økonomiske grunner - altså at dere gir katta i innholdet på den. Som jeg foreslo: du kan gjøre logo-ruta så lang at den dekker hele bredden, eller du kan finne noe annet å ha der. (meny?)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Klarte ikke å komme inn på siden din, fikk disse errorene:

Warning: Unknown(/home/spectacel/public_html/index.php): failed to open stream: Permission denied in Unknown on line 0

Warning: (null)(): Failed opening '/home/spectacel/public_html/index.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in Unknown on line 0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...