martin9 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hei! Skal kjøpe ny telefon nå: Sony ericsson aino, også vet jeg ikke hvordan farge jeg skal velge:) Hvilken syntes dere er best? Sort eller hvit? Ps: bilder ligger i vedlegg Lenke til kommentar
OidAlv Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det er jo en smakssak, men selv foretrekker jeg hvit, ser litt mer "ekslusiv" ut. Lenke til kommentar
bloga Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Svart! ..husk å oppdatere telefonen din etter at du har kjøpt den! Lenke til kommentar
Stringer Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Uten tvil svart. Mer stilrent, ser det spesielt godt live, bilder lyver ofte. Endret 13. januar 2010 av Stringer Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Svart! ..husk å oppdatere telefonen din etter at du har kjøpt den! Ja, det skal jeg huske! Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 svart selvfølgelig! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg har den sorte utgaven og er veldig fornøyd, men jeg hadde nok tatt den hvite hvis jeg hadde kjøpt den nå. Har en svakhet for hvite telefoner. :-) Husk forresten å laste ned nye Opera Mini betaen. Den støtter touchskjermen fullt ut. :-) Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg har den sorte utgaven og er veldig fornøyd, men jeg hadde nok tatt den hvite hvis jeg hadde kjøpt den nå. Har en svakhet for hvite telefoner. :-) Husk forresten å laste ned nye Opera Mini betaen. Den støtter touchskjermen fullt ut. :-) Stilig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå