Saileh Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hei! Etter mye om og men har jeg bestemt meg for å kjøpe en av disse bærbare pcene: Acer Aspire 3810TZ eller Acer Aspire 4810TZG sammenlikning hos komplett: Sammenlikning av pcene Forskjellene er hovedsaklig vekt, skjermkort, cdrom og størrelse på skjerm. For meg er det kansje vektkriteriet som har gjort at jeg har vært mest frista av 3810 TZen. Men som sagt veldig usikker. Det som kan hjelpe meg å velge er å vite om det er stor forskjell i grafikk"kortene" altså, ATI Mobility Radeon HD 4330 VS Intel GMA 4500MHD Dynamic Video Memory Technology 5.0 Hvis noen har noen gode pros/cons på det så er jeg veldig takknemlig! Tanken er å kjøpe den av elkjøp btw. Takker for svar! Elias Lenke til kommentar
NorChef Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 ATI Mobility Radeon HD 4330 er bedre enn intel sitt grafikkort Lenke til kommentar
darket Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Sjekk ut: Asus UL50 eller UL30 UL30 har fått terningkast 6 i pcworld http://www.idg.no/pcworld/vg/article153069.ece Asus kom ganske bra foran acer i forrige test ang hardwarefeil også, tyder på at asus har gode produkter Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Bump! Lurer på det samma, er så og si bestemt at det blir en av dem, liker utseende og var fornøyd med begge da eg kikka på dem. Men hva ville dere valgt, dem er jo samma pris? Eg helle litt mot 14" mtp at den har bedre grafikkkort og dvdrom på bekostning av en vekt og størrelse som såvidt er merkbar. Noen synspunkter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå