AreS90 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hei Jeg har en HP mini PC. Den kom opprinnelig med XP, men jeg installerte windows 7 på den. Det eneste problemet jeg har er trådløsen. Den kobler seg av og på hele tiden og er ufattelig tregt. Den bruker langt tid til å pinge ruteren også. Har lastet ned nyeste drivere fra HP og prøvd dem. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Husk å velge Windows Vista som OS når du skal laste ned drivere om Windows 7 ikke er listet. Windows XP-drivere er i utgangspunktet ikke kompatible med Windows 7. Lenke til kommentar
AreS90 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Husk å velge Windows Vista som OS når du skal laste ned drivere om Windows 7 ikke er listet. Windows XP-drivere er i utgangspunktet ikke kompatible med Windows 7. HP hadde drivere til windows 7. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Da er det muligens noe med driverne som kommer til å bli fikset i fremtiden. Windows 7 er jo helt nytt enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå