Gå til innhold

Bedømme webdesign...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
veldi bra av han så starta topicen å ikkje sjekka den igjenn for å legge innpå url :lol:

Ligner litt på meg det :yes:

hehe... url ja. :lol::lol: Men hvis han mener hardware.no så syns jeg siden er oversiktelig og ok, grafisk. Bra for øyene, ikke sterke eller for svake farger heller. :)

Lenke til kommentar
Men til han som startet denne topicen legger ut en url så kan jeg i mellomtiden legge ut min hjemmeside. www.norlan.no/~spectacel

ikke helt ferdig med den, driver å sjekker en del scripts osv, men har ikke hadt stort med tid i eksamens perioden :grumpy:

den var absolutt ikke dum.

Lenke til kommentar

Meget bra, dog ettpar ting jeg synes trekker ned:

- Få på litt antialiasing i logoen, da gutt! Med resten av siden så fin, synes jeg den hakkete skrifta i logoen trekker voldsomt, nesten utilgivelig, ned. Du har den vel kanskje sånn fordi du bruker GIF med transparent? Prøv heller å sette logoen i selve bakgrunnsbildet. Hadde ikke gjort noe om den hadde vært litt større heller.

- Synes siden er litt langt ned på skjermen. Dessuten er det et stort opprom under den.

- Spent på hva som skjer når nyhetene kommer litt lenger ned til der bakgrunnsbildet er mørkest...

- Telleren er i Times New Roman

- Bestem deg for om siden skal være på norsk eller engelsk. Det går an å skrive "e-mail" eller "host", men synes "my host" er litt unødvendig. Hadde det vært meg, ville jeg heller ha skrevet "min host".

Lenke til kommentar

Takk takk for ris og ros.. Først må jeg si at bakgrunnen er laget i 1024x768 så den gjentar seg nok hos dere som kjører høyere oppløsnng. (noen måter og fixe det på)

Det andre er at jeg ikke fikk til å konvertere logoen til noe annet enn .gif format,(uten at alt ble helt fucka) hvis jeg konverterte logoen til .jpeg så ville den ikke bli transperant. Brukte antialiasing når jeg laget logoen men skriften ble hakkete etter at jeg konverterte den til .gif.

Mikka: Du har rett i det med språkene. Norsk eller engelsk? Men kom ikke på noe å skrive der i farten (skrev det inn kl 3 på kvelden her en kveld = trøtt og sliten)

Er også spent på den der med nyhetene, når den kommer på den mørkeste delen... Vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen ideer?

Vet heller ikke hva mer jeg skal ha på siden. Lurer på om jeg skal ordne meg iframe (lærer meg det nå for tiden)

Er det noen gode tips fra dere? Noe jeg kan ha på siden, scripts osv..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...