Gå til innhold

På jakt etter ny serie, anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Kunne tenkt meg å finne en ny serie å se på/følge med på, men har egentlig null peiling på hvor jeg skal begynne, føler det enten er for mye å velge mellom eller for lite, ganske rart egentlig. Skal sies at jeg kunne tenkt meg noe innenfor sci fi sjangeren. Kunne også tenkt meg noe av det litt nyere årgangen, men er egentlig åpen for alt mulig.

Serier jeg følger med på, eller har sett:

-Stargate SG-1 - Ikke ferdig med enda, er vel kommet til sesong 7 om jeg ikke husker helt feil.

-Battlestar Galactica - Likte serien godt i starten, men så dabbet det litt av for meg etter hvert, stoppa vel i sesong 3 en eller annen gang.

-Heroes - Vært stor fan av serien, men i det siste har jeg ikke sett på noen episoder, stoppet på episode 5 i sesong 4.

-Terminator - The Sarah Connor Chronicles - Sett begge sesongene og jeg likte serien meget godt, synd det sa stopp for serien.

-Firefly - Så de få episodene det ble laget, samt filmen, likte begge deler godt.

-Top Gear - Er vel eneste serien jeg "følger med på" for tiden, dog dette er jo et bilshow, så er på jakt etter noe litt annerledes.

-Smallville - Som de fleste over, så det stopp her også, ga vel meg i sesong 3 eller noe, men har sett små deler av de nyere episodene, men har ikke helt "fanget" meg igjen.

-Prison Break - Likte sesong 1 veldig godt, så fulgte jeg serien videre litt uti sesong 2, men igjen så stoppet det opp.

-Lost - Som med 95% av serien over her, så fulgte jeg serien gjennom første sesong og litt uti sesong 2 og så sa det stopp.

Er flere serier, dog ikke mange jeg følger med på eller har fulgt med på før, de består som regel av ting jeg finner på tven i ny og ned når jeg skifter mellom kanaler. Så noen som kan anbefale meg noen serier utifra dette? Og som sagt, sci fi er av mest interesse, men er åpent for det meste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komedier:

How I met you mother - 5 venner du følger dem i 30 årene eller noe. Neil Patrick Harris spiller Barney Stinson som er den kuleste karakteren jeg vet om. Han drar damer og lever et unkarsliv som er sykt awesome. Det meste du hører om i serien finner du på nettet som de legger ut, som "The Bro Code"

The Big Bang Theory - Enda en gruppe med venner bare at disse er nerder på alle plan. Veldig morsomme kommentarer som kommer der!

Cougar Town - Dette er min nye favoritt. Heit 40 år gammel mor som har en real førtiårskrise! Hovedpersonen spiller veeeldig bra. Her finner du kvinnfolklogikk på sitt beste, bare at mennene i serien håndterer det på utrolig bra måter.

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha noe av nyere årgang, så kan du jo se FlashForward (Starter middels, synker litt, tar seg opp på slutten - 10 ep. vist på tv, begynner igjen i mars - totalt 20-22 ep. S01) og V (4 ep. vist på tv, kommer flere i marsj).

Anbefaler på det sterkeste at du forsøker deg på LOST igjen! Personlig syns jeg S04 & S05 er de beste, etterfulgt av S01... Mark my words, you won't regret :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...