Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Høvel vs maskin

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurte på en ting. Har brukt høvel til å barbere meg både foran og bak de siste par årene, men begynner å bli lei av å måtte rake på de minste plassene, og det er en økt i seg selv. Derfor ønsker jeg tips om barbermaskiner som er ment på kroppshår, gjerne med erfaringer fra andre. Skal kun brukes nedentil altså. Og ja, jeg barberer ræva. Og nei, jeg er ikke homo. Så ikke la diskusjonen gå på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Philips Bodygroom er en maskin beregnet til barbering der sola ikke skinner.

Personlig så synes jeg den var elendig, og levde i konstant frykt for lugging, hvilket skjedde nå og da.

Synes heller ikke den tok så godt som den skulle da jeg måtte gå over med høvel etterpå for å få bort alt.

Så jeg har gått over til høvel igjen da jeg synes at det er det som fungerer best.

Lenke til kommentar
Voks. Funker som faen, tar absolutt alt, og det er ike nødvendig å gjøre så sinnsykt ofte.

Mistenker at det er lettare for kvinner enn for menn, litt meir som er i vegen for oss.

Er ikke det en reell fare for at blod flommer om man "limer" papir fast på familejuvelene for så å røske det av?

Edit: Jeg syntes det er vanskelig nok med høvel. I alle fall bak og på de litt mer ujevne delene.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Pfff, bare hold det kort så er ikke høvel noe problem, tar ikke lang tid om du holder det kort. Blir det busk så tar du maskinen fatt og deretter høvel. Gidder du ikke gjøre det, så fortjener du ikke å ha det glatt der nede. Maken til latskap. Blir nesten som å si "Gidder du å finne en tannbørste som pusser tennene mine av seg selv, for jeg er så forbanna lei av å gjør det selv."

Lenke til kommentar

Det går fint å vokse ballan, penisrota og resten av området, men det kan være lurt å dra en plass som gjør dette første gangen. Etterpå er det en dans på roser :)

Lønner seg blandt annet å vokse mens hårene ikke er alt for lange.

Skal man gjøre det selv så kan man starte med sånne enkle voks strips, noe som gjør ting lettere.

Lenke til kommentar
Det går fint å vokse ballan, penisrota og resten av området, men det kan være lurt å dra en plass som gjør dette første gangen. Etterpå er det en dans på roser :)

post-127302-1263337723_thumb.jpg

Fortell mer om disse stedene man kan dra til..

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...