Gå til innhold

Hvordan effektivisere trening

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg er en gutt på 19 år som gjerne kunne tenkt meg å komme litt i form, og gjerne før sommeren. 5-6 måneder er jo ikke så fryktelig mye, så da gjelder det vel å gjøre det meste ut av den tida jeg har. Målet innen den tid er igrunn og bygge litt muskler (gjerne de som syns litt :p), samt få vekk noen kilo fra magen - som sikkert har endt opp der på grunn av Ribbe og for mye øl - og i tilegg få opp kondisen en del. Litt av alt i grunn.

For tiden er jeg 3 dager på gymmen i uka (mandag, onsdag og fredag), hvor jeg varmer opp i 10-15 min på mølla, så styrketrening, hvor jeg veklser mellom muskelgrupper avhengig av hvilken dag det er, og avslutter med 5 minutter til med jogging.

Hva matvanene mine gjelder, så inbiller jeg meg at jeg spiser relativt sundt, men kanskje ikke på den måten som gjør at jeg får mest mulig fremgang. Frokosten er en bolle med havregryn, lunsj består av omtrent 4 grove brødskiver. Middag varierer endel.

Ja, hva jeg er ute etter står i emnetittelen, hvordan kan jeg effektivsere treningen min mest mulig, og oppnå merkbare resultater på 5-6 måneder? Hvis noen hadde tatt seg bryet i å skrive opp et treningsoppsett eller hva jeg burde spise (og når?) så hadde det vært knall. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...