zeezima Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Problemer med knærne er kjipe saker. Selv har jeg hatt en del problemer og sykling har virkelig vært nyttig! Den gyldne regelen er at så lenge ting ikke gjør vondt så er det greit å gjøre Mitt tips er sjekk litt rundt de symptomene du har og snakke med en lege, gjerne spesialist som f.eks en med erfaring innenfor idrett. Fysioterapeut kan også være en idé. Når det gjelder gymkarakterer osv. så er ikke det noe du skal tenke på. Uansett så er det sjelden noe problem å fikse denne typen ting når du har legeerklæring og hvis du i tillegg viser vilje og motivasjon til å gjøre alternative ting i gymmen så er sjansen stor for at gymlæreren også er mer samarbeidsvillig. Som nevnt lenger opp så er det viktigste å prøve å bli bra igjen, en terminkarakter i gym er ikke noe som kommer til å hemme deg senere, hvertfall ikke sammenlignet med ødelagte knær! ---------------------- Også må jeg nesten være litt kjip og "veilede" Gjestefunksjonen er ikke ment til bruk til de som ikke gidder å registrere seg, men som en mulighet til brukere som ikke vil ha sensitive personopplysninger knyttet til sin bruker. Oppfordrer deg derfor til å lage en bruker og benytte deg av denne. Det tar ikke mange sekundene og da er du ikke lenger begrenset til å bare poste i noen kategorier. Endrer også emnetittelen til noe mer beskrivende når jeg først er i gang. Tilbakemeldinger, takkebrev og adresse for gavesendinger kan som vanlig tas på PM og ikke i tråden (nok en grunn til å registrere bruker) Registrerte meg faktisk for noen timer siden hehe Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Flotters! Og velkommen skal du være Videre diskusjon om knær kan tas under denne ansamlingen linjestykker: ---------------- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå