Lindsay Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Får denne feilen og problemet er att han som laget modifikasjonen u8nnlater å hjelpe og påstår att dette er en template feil General Error SQL ERROR [ mysqli ] Unknown column 'POST_BG_COLOUR' in 'field list' [1054] SQL INSERT INTO phpbb_posts (forum_id, poster_id, icon_id, poster_ip, post_time, post_approved, enable_bbcode, enable_smilies, enable_magic_url, enable_sig, post_email, post_email_hash, post_username, post_subject, POST_BG_COLOUR, S_POST_BG_COLOUR, post_text, post_checksum, post_attachment, bbcode_bitfield, bbcode_uid, post_postcount, post_edit_locked, topic_id) VALUES (726, 2, 0, '192.168.0.1', 1263317855, 1, 1, 1, 1, 1, ' ', '39162222771', '', 'Re: testing', NULL, 0, 'testing', 'ae2b1fca515949e5d54fb22b8ed95575', 0, '', '34n2uaii', 1, 0, 6152) BACKTRACE FILE: includes/db/mysqli.php LINE: 163 CALL: dbal->sql_error() FILE: includes/functions_posting.php LINE: 1998 CALL: dbal_mysqli->sql_query() FILE: posting.php LINE: 1141 CALL: submit_post() Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Sjekk om kolonnen POST_BG_COLOUR finnes i tabellen. DESCRIBE phpbb_posts; Tell også om antall ting mellom de første parantesene ( og ) er like mange som antall ting i neste sett med paranteser (de etter VALUES). Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Utrolig nok så har dette løst seg og allt fungerer med lite kunnskap om mysql. Men utrolig dårlig da av han som laget modifikasjonen og ikke hjelpe da dette felt var en del av modifikasjonen. Hadde jeg hatt kunnskaper hadde dette løst seg på 5-10 minutter istedet for et døgn Lenke til kommentar
quantum Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Utrolig nok så har dette løst seg og allt fungerer med lite kunnskap om mysql.Men utrolig dårlig da av han som laget modifikasjonen og ikke hjelpe da dette felt var en del av modifikasjonen. Hadde jeg hatt kunnskaper hadde dette løst seg på 5-10 minutter istedet for et døgn Computers don't suck, people do. (fritt etter NRA ... :-) Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Nå vet vi jo ikke hva dere har avtalt eller hva vedkommende hadde av forutsetninger for å kunne gjøre det han skulle gjøre, men det er ofte slik at man får det man betaler for Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg gidder som regel ikke å hjelpe folk som kontakter meg direkte, jeg heller, og det er på ingen måte dårlig av meg. Vi driver ikke veldedighet her - noen har simpelthen vært dritgreie og sluppet ut noe for allmenheten, men det impliserer ikke at vi driver service av bare den grunn. Med mindre dere har en avtale hvor service er eksplisitt gitt, så kan du ikke forvente noe som helst i nærheten av det. Stakkars fyr får sikkert retarderte spørsmål som dette daglig. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Nei jeg kontakter da ikke folk på denne måte men som sagt dette er da phpBB da og n såkalt validert modifikasjon og da bør en forvente av de som lager modifikasjoner å hjelpe da. Og jeg er ikke fremmed da for å betale for tjenester, men som du vet da så er ikke dette lov å spørre om på forumet deres Lenke til kommentar
quantum Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Nei jeg kontakter da ikke folk på denne måte men som sagt dette er da phpBB da og n såkalt validert modifikasjon og da bør en forvente av de som lager modifikasjoner å hjelpe da. Ikke vet jeg hva dere har avtalt, men å forvente noe mer enn akkurat det som er avtalt garanterer ihvertfall skuffelse. Hvis noen har laget en gratis mod for deg så kan du ikke forvente noe som helst egentlig. Klønete å lage bugs, da, hehe ... Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 For å forklare litt da så er er dette en tread da som maker av modifikasjonen svarer alle da som benytter denne modifikasjon, og er ikke så att folk kontakter fyren da på pm om ikke det er avtalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå