Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Får denne feilen og problemet er att han som laget modifikasjonen u8nnlater å hjelpe og påstår att dette er en template feil

General Error

SQL ERROR [ mysqli ]

Unknown column 'POST_BG_COLOUR' in 'field list' [1054]

SQL

INSERT INTO phpbb_posts (forum_id, poster_id, icon_id, poster_ip, post_time, post_approved, enable_bbcode, enable_smilies, enable_magic_url, enable_sig, post_email, post_email_hash, post_username, post_subject, POST_BG_COLOUR, S_POST_BG_COLOUR, post_text, post_checksum, post_attachment, bbcode_bitfield, bbcode_uid, post_postcount, post_edit_locked, topic_id) VALUES (726, 2, 0, '192.168.0.1', 1263317855, 1, 1, 1, 1, 1, ' ', '39162222771', '', 'Re: testing', NULL, 0, 'testing', 'ae2b1fca515949e5d54fb22b8ed95575', 0, '', '34n2uaii', 1, 0, 6152)

BACKTRACE

FILE: includes/db/mysqli.php

LINE: 163

CALL: dbal->sql_error()

FILE: includes/functions_posting.php

LINE: 1998

CALL: dbal_mysqli->sql_query()

FILE: posting.php

LINE: 1141

CALL: submit_post()

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig nok så har dette løst seg og allt fungerer med lite kunnskap om mysql.

Men utrolig dårlig da av han som laget modifikasjonen og ikke hjelpe da dette felt var en del av modifikasjonen. Hadde jeg hatt kunnskaper hadde dette løst seg på 5-10 minutter istedet for et døgn

Lenke til kommentar
Utrolig nok så har dette løst seg og allt fungerer med lite kunnskap om mysql.

Men utrolig dårlig da av han som laget modifikasjonen og ikke hjelpe da dette felt var en del av modifikasjonen. Hadde jeg hatt kunnskaper hadde dette løst seg på 5-10 minutter istedet for et døgn

Computers don't suck, people do.

(fritt etter NRA ... :-)

Lenke til kommentar

Jeg gidder som regel ikke å hjelpe folk som kontakter meg direkte, jeg heller, og det er på ingen måte dårlig av meg. Vi driver ikke veldedighet her - noen har simpelthen vært dritgreie og sluppet ut noe for allmenheten, men det impliserer ikke at vi driver service av bare den grunn. Med mindre dere har en avtale hvor service er eksplisitt gitt, så kan du ikke forvente noe som helst i nærheten av det. Stakkars fyr får sikkert retarderte spørsmål som dette daglig.

Lenke til kommentar

Nei jeg kontakter da ikke folk på denne måte men som sagt dette er da phpBB da og n såkalt validert modifikasjon og da bør en forvente av de som lager modifikasjoner å hjelpe da.

Og jeg er ikke fremmed da for å betale for tjenester, men som du vet da så er ikke dette lov å spørre om på forumet deres

Lenke til kommentar
Nei jeg kontakter da ikke folk på denne måte men som sagt dette er da phpBB da og n såkalt validert modifikasjon og da bør en forvente av de som lager modifikasjoner å hjelpe da.

Ikke vet jeg hva dere har avtalt, men å forvente noe mer enn akkurat det som er avtalt garanterer ihvertfall skuffelse. Hvis noen har laget en gratis mod for deg så kan du ikke forvente noe som helst egentlig. Klønete å lage bugs, da, hehe ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...