holvik Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Har planer om å legge cd samlingen min på harddisk. Vil gjerne ha best mulig kvalitet på resultatet ,derfor hadde jeg tenkt å bruke Flac som filformat. Finnes det noen gode programmer som kan gjøre jobben ? Hadde vært greit om programmet hadde en "auto tag" funksjon. Helst gratis, kan være villig til å betale en mindre sum for programmet. Har prøvd EAC og CDex ,men av en eller annen forunderlig grunn finner disse ikke cd/dvd drevet mitt. Tror ikke disse har "auto tag" heller, eller ? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg bruker CDex, og det har auto-tagging så lenge du har skrevet epost-adressen din i settings. Lenke til kommentar
holvik Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg bruker CDex, og det har auto-tagging så lenge du har skrevet epost-adressen din i settings. Takk, taggingen fungere ! Nå må jeg få ordnet det slik att CDex "finner" cd drevet. Tungvint å la Imgburn lage image ,mounte imaget med Deamon Tools for så å gjøre om musikken til Flac med CDex. For CDex finner nemlig den virtuelle stasjonen Daemon oppretter. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Anbefaler denne særdeles gode guiden så kommer du langt på vei Lenke til kommentar
holvik Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Anbefaler denne særdeles gode guiden så kommer du langt på vei Takk for den. Får sette i gang å lese denne guiden. Problemet med EAC er att den ikke finner cd-drevet mitt. Nero,Wmp og ImgBurn har ingen problemer. Dukker også opp på "min datamaskin". Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Wow. Imponerende guide =D Lenke til kommentar
holvik Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Etter å ha LEST litt i guiden og lastet ned og limt inn "wnaspi32.dll", kan det se ut som om drevet dukker opp. Mitt nye problem er att EAC går i vranglås og Windows innsisterer på å lukke programmet. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Mediamonkey kan vel også gjøre den jobben. http://www.mediamonkey.com/ Musikkbibliotek, ripper, avspiller, FLAC-støtte (både leser og skriver) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå