tonyhasa Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hallais. har et problem med en maskin. Får "NEW CPU INSTALLED" hver gang pc`en starter på nytt, vært i bios sjekket alt der, helt OK. når pc`en kommer inn i windows så for jeg ikke lastet ned store filer, error med system fil får jeg beskjed om. Også går det 5min så henger den seg opp, også starte på nytt igjen :S har noen tips om hva jeg kan gjøre eller hva det kan være ? vi chattes takker på forhånd =) Lenke til kommentar
Adjin Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Fint med litt mer info, veldig vanskelig å gjette hvilken maskin, hvilket hovedkort og hvilken prosessor du har. Vanlig vis er det etpar ting som kan gjøre dette. første tingen å gjøre er å laste ned siste versjon av bios for ditt hk. Neste blir å lese tråden om hvilken infor du trenger å legge ved for å få vetuge svar her og så finne og poste denne infoen. Lykke til. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Kan være at batteriet på hk er tomt. Er klokken og dato og feil? atlef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå