Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Trådløst nettverkskort nekter å starte

Anbefalte innlegg

Intel Wifi 4965AGN

....Virker ikke...

Etter å ha reinnstallert OS ca 5 ganger, oppdatert, reinnstallert og rekonfigurert drivere, plukket pc'n fra hverandre, satt den sammen igjen og prøvd å selge sjelen til mørke makter for å få det til å virke: Nettverkskortet starter ikke... No deal. "code 10"; This device cannot start :(

Eventuelt klarer ikke maskinen komme så langt en gang, og viser således ingen trådløse nettverksadaptere innstallert på maskinen.

Hardware-bryter er på, diode som markerer wifi er på, men det virker som om denne for tiden villeder mer enn den veileder (har kommet meg på nett både med og uten lys i dioden).

Tips & triks mottaes med takk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå, etter å ha sittet en stund med "trådet" nettverk våknet det trådløse nettverkskortet plutselig til live igjen og koblet seg til det trådløse hjemmenettverket automatisk.

Uvisst om dette er fordi maskinen har blitt "god og varm" eller om det er andre avgjørende faktorer.

...Og der døde det igjen...

Maskinen lagget et øyeblikk, og så var kortet inaktivt igjen. For øyeblikket er det registrert i device manager, som sier at det fungerer som det skal, er oppdatert, og alt er bare velstand. Men jeg har altså ingen mulighet til å koble meg opp mot trådløse nettverk noe sted.

Jeg kommer meg heller ikke opp på trådløst nettverk gjennom Linux, så det virker ikke til å være noe OS-bestemt problem...

Lenke til kommentar
Kontakt leverandør/support, om ikkje dei har nokon tips er det berre å sende det tilbake.

Er desverre en ASUS, så telefonsupporten kommer man ikke langt med.

Laptopen fyllte på toppen av det hele 2 år 08.01.2010, så da var garantien gone by the wind... Nesten så det lukter ferdigprogrammert, timet feil av hele saken...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...