Gå til innhold

Finnes Worms 2 Armageddon på PC?

Anbefalte innlegg

har sett på Worms 2: Armageddon filmer på youtube og funnet ut at det ser forferdelig kult ut, derfor har jeg sett igjennom noen nettbutikker, men finner det ingen steder.

har også sjekket om det går ann å laste det ned, men det ser ut til at det bare er for xbox 360. er det bare for xbox, eller finnes det til pc også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beklager at jeg spør, men hvorfor er Worms 2: Armegeddon så forskjellig fra de andre Worms-spillene? (bortsett fra de 3D-greiene?)

Den er jo ikke forskjellig, spillet fungerer på samme måte den har alltid gjort.. Fins en 3D version av Worms til PC, men heldigvis lagte de kunn 1 og alle de andre er i 2d. Worms 2 er jo gammelt, serien har kommet mye lenger enn det: http://en.wikipedia.org/wiki/Worms_%28series%29

Kan jo nevne at Worms World Party, er den PC versionen som ligner mest på Armageddon 360 versionen.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Pussig at jeg kom over denne tråden nå.

Det er ikke mindre enn to timer siden jeg gravde opp de gamle ps1 spillene mine, deriblant Worms: Armageddon O.O Har ikke sett den på flere år! Sitter å spiller enda :)

Er stor fan av worms spillene:)

Har Ps1; worms: armageddon, world party (begge 2D?), og ett 3D:D

Må si at jeg koser meg mer med 2d spillene enn 3d.. sikkert pga barndomsminnene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...