jonlem Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) ...som visstnok herjer hele den nordlige halvkule i disse dager. Norge får skylden for ekstremvinter - Aftenposten.no Kortversjonen: Vi har punktert atmosfæren med en eller annen høyenergistråle. - Angrep på Guds himmelNettstedet rapporterer at høyenergistrålen sendt ut fra Ramfjordmoen har resultert i en katastrofal punktering av vår planets termosfære. Dette igjen resulterer i en ukontrollert termal inverson i den såkalte eksosfæren – atmosfærens ytterste lag. Pakistan Daily kalte i desember avfyringen av den angivelig høyenergetiske kvantestrålen et angrep på Guds himmel. Dermed får Norge – og USA, som står bak dette angivelige vannvittige våpeneksperimentet, ansvaret for at Vesten nå ødelegger klimaet på Jorden. Ja, er det noe i dette da? Ikke ifølge Truls Lynne Hansen ved Nordlysobservatoriet i Tromsø: Ai, ai, ai, ai – dette er det rene tøv. Nei, hva skal en tro da, da? Endret 12. januar 2010 av jonlem Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det er klart det er noe i dette. Har du sett spiralen som dannes når du drar ut proppen av badekaret? Se på fenomenet som var over nordnorge for noen uker siden. Jeg ser en KLAR sammenheng! Lenke til kommentar
Ståle Nordlie Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Her må vi gripe sjansen. Vi bør øyeblikkelig kreve at alle verdens land underkaster seg det mektige norske keiserdømmet. Hvis de nekter truer vi med å bruke vår høyenergetiske døds-frost-kvantestrålestråle! Lenke til kommentar
Nipaw Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Her må vi gripe sjansen. Vi bør øyeblikkelig kreve at alle verdens land underkaster seg det mektige norske keiserdømmet. Hvis de nekter truer vi med å bruke vår høyenergetiske døds-frost-kvantestrålestråle! Helt enig. Men dessverre er det bare tøv, så det blir ikke noe av det. Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Den teorien er jo faktisk mer troverdig en "global oppvarming" vil jeg nå påstå. Jeg ser faktisk ikke forskjellen på forfatterne i FNs "Klima panel" og den nissen som kom på dette. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Den teorien er jo faktisk mer troverdig en "global oppvarming" vil jeg nå påstå. Jeg ser faktisk ikke forskjellen på forfatterne i FNs "Klima panel" og den nissen som kom på dette. Haha, jeg veit! Jeg er også rimelig sikker på at julenissen er sur på oss når vi lar alle disse jævla muslimene komme inn i vårt land, og forsøple den kristne høytiden vår! PASS PÅ! I år varer jula helt til påske, og da skal faen meg verden få smake påskeharens vrede! Alt i fin regi av FNs klimapanel. AKA KOMMUNISTENE OG VOLDTEKTSMENNENE Endret 13. januar 2010 av boffeeen Lenke til kommentar
Bygdetulling Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) ...som visstnok herjer hele den nordlige halvkule i disse dager. Norge får skylden for ekstremvinter - Aftenposten.no Kortversjonen: Vi har punktert atmosfæren med en eller annen høyenergistråle. - Angrep på Guds himmelNettstedet rapporterer at høyenergistrålen sendt ut fra Ramfjordmoen har resultert i en katastrofal punktering av vår planets termosfære. Dette igjen resulterer i en ukontrollert termal inverson i den såkalte eksosfæren – atmosfærens ytterste lag. Pakistan Daily kalte i desember avfyringen av den angivelig høyenergetiske kvantestrålen et angrep på Guds himmel. Dermed får Norge – og USA, som står bak dette angivelige vannvittige våpeneksperimentet, ansvaret for at Vesten nå ødelegger klimaet på Jorden. Ja, er det noe i dette da? Ikke ifølge Truls Lynne Hansen ved Nordlysobservatoriet i Tromsø: Ai, ai, ai, ai – dette er det rene tøv. Nei, hva skal en tro da, da? Truls Lynne Hansen vet i motsetning til folka på nyhetsspeilet hva han prater om. Hva du velger å tro blir ditt problem, jeg forholder meg til fakta, og ingen ting annet. Kortversjonen: Vi har punktert atmosfæren med en eller annen høyenergistråle. Hahaha, da måtte vi først bygge ut et par Alta vassdrag, eventuelt skaffe oss noen dugelige atomkraftverk. Er jo også mulig at noen har observert skumle personer som har hamstret Duracell batterier på RIMI :!: Endret 13. januar 2010 av Bygdetulling Lenke til kommentar
robolai Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det forklarer jo hvorfor det er så mange varmegrader i Tromsø i disse dager... Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Og så undrer man seg hvorfor vitenskapen ikke er åndelig... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Herregud. Dette trekker respekten min for de enda lengre ned Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det er vel ikke den dummeste konspirasjonsteorien jeg har lest her på forumet, men den er nok på pallen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Det forklarer jo hvorfor det er så mange varmegrader i Tromsø i disse dager... Hallo, det er jo nesten vindstille i øyet av en orkan. Tromsø er vel ca midt i, ergo varmt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Her må vi gripe sjansen. Vi bør øyeblikkelig kreve at alle verdens land underkaster seg det mektige norske keiserdømmet. Hvis de nekter truer vi med å bruke vår høyenergetiske døds-frost-kvantestrålestråle! Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvorfor er ikke denne i humortråden? ... ... ... Men det jævligste er at folk faktisk TROR på dette her i utviklingsland. DETTE kan faen meg være farlig -- uvitenskaplige tullinger har fått ammunisjon til kanonene, OG de har kanoner! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) effenten av HAARP har jo vært kjent lenge. himmelen har vært merkelig blå i det siste også, kan ikke huske den var slik i sommer bare se her om effekten av HAARP: Endret 14. januar 2010 av aklla Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 effenten av HAARP har jo vært kjent lenge.himmelen har vært merkelig blå i det siste også, kan ikke huske den var slik i sommer bare se her om effekten av HAARP: er ikke den fake da? Tror umulig at hun oppriktig mener det. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Det er skummelt nok at de fleste nedi Pakistan og de landene der tror på dette (det overrasker meg dog ikke det minste), men at enkelte nordmenn faktisk tar det som god fisk, er enda mer skremmende, og viser at det er et lite antall mennesker i Norge som knapt har nok IQ til å åpne en dør. Jeg sier ikke at Pakistanere er dumme eller har lav IQ, men mange der har blitt utsatt for hjernevasking hele livet, og i tillegg så står medienes troverdighet sterkere der enn her i Norge. De er av den grunn på en måte unnskyld. Andre igjen velger å tro på det, da de bare leter etter grunner til å bli sinna på vesten. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 effenten av HAARP har jo vært kjent lenge.himmelen har vært merkelig blå i det siste også, kan ikke huske den var slik i sommer bare se her om effekten av HAARP: Å, herregud. Hun som snakker der er helt tydelig et av disse eksemplene på mennesker som er for dumme til åpne en dør (til og med stemmen og måten hun snakker på viser jo til dette). Jeg har da sett regnbuer nede mot bakken i lang lang tid. Husker vi så det ofte da jeg var rundt 10 år gammel, og det er 22 år siden nå. Kunne veldig lett gjenskapes om vi dusjet vann med sånne sprayflasker på en solfylt sommerdag. Det er verken mystisk eller rart, det er en høyst troverdig vitenskapelig forklaring på dette, og hvorfor skal det bare kunne skje høyt oppe i luften, og ikke på bakken? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) effenten av HAARP har jo vært kjent lenge.himmelen har vært merkelig blå i det siste også, kan ikke huske den var slik i sommer bare se her om effekten av HAARP: Jeg håper for gudenes skyld at hun er ironisk OOOOOG til alle dere andre, trådstarter vet veldig godt hva han skal tro, han synes bare -- akkurat som de fleste som har kommentarer som gjør at det ser ut som om de tror på dette -- at dette er morsomt, og spøker rundt temaet. Endret 14. januar 2010 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå