Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

A wild Yaytard has appeared!

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Såååeh... Hei, jeg er Yaytard. Jeg spiller bass og Half-Life. Håper jeg kan holde meg mer eller mindre aktiv her :)

"Såååeh..." er ikke et ord og en smily er ingen erstattning for ett punktum.

Uansett alt er uviktig, vi er bare hjernevaskede brikker i et politiskspill som leder opp mot verdens undergang i 2012.

Vi landet aldri på månen, E.T. finnes, kristendommen har svaret på alt, islam har svaret på alt, *tilfeldigrelgionmedmindreentomedlemmer*-har svaret på alt, tilbe spagetti monstret.

Nei, å spise gråstein gir deg ikke større penis og ingen bryr seg om hva vennen din gjorde med dama di og om du skal slå opp eller ikke.

Du kommer deg til lvl 80 i wow ved å queste, 2 kjerne prossesorer med høyere klokke egner seg bedre til spill enn 4 kjerners på lavere klokk. DDR2 minne passer ikke i pci-xpress slotten på ditt nye socket 1337 kort. Og det neste bildet du poster er det litt for tydelig at du har photoshoppa også er lyset litt dårlig.

/sarcasm

Sånn da tror jeg, jeg har oppsumert forumet, og foresten, velkommen! Det er faktisk ikke så ille her som det noen ganger kan virke som :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...