Gå til innhold

[Løst]Utfordrende krigsspill xbox 360

Jimstar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg endte med å kjøpe cod 2 fra 2005, og det var kjempegøy en liten stund, men akk. desverre trenger jeg litt variasjon. Fikk lånt både world at war og modern warfare 2. Spiller førstnevnte nå, og det er helt sinnsykt! Syns den lunkne kritikken den har fått er skuffende, men det understreker vel enda en gang at spillkritikere er inkompetente.

Lenke til kommentar

Jeg har rundet CoD 2, 3 og 4 på Veteran, synes det gir spillene en helt ny opplevelse i forhold til å spille på de lettere vanskelighetsgradene.

Har nok mye med hvordan spillene fungerer med checkpoints og fremdrift!

Spesielt CoD 2 på Veteran er noe helt spesielt :)

Lenke til kommentar
jeg endte med å kjøpe cod 2 fra 2005, og det var kjempegøy en liten stund, men akk. desverre trenger jeg litt variasjon. Fikk lånt både world at war og modern warfare 2. Spiller førstnevnte nå, og det er helt sinnsykt! Syns den lunkne kritikken den har fått er skuffende, men det understreker vel enda en gang at spillkritikere er inkompetente.

Cod:waw er jo slett ikke noe dårlig spill.. Heller det motsatte. Er uten tvil det mest realistiske WWII shooteren jeg har prøvd i hvertfall. Men når det kom var det nok et antiklimaks for alle fps'erne som er blitt vant med Modern Warfare. Når man er blitt vant til alle de nymotens våpnene er det nok litt kjipt å gå tilbake til BAR, Tommygun og Garand. :) WWII spill er nok litt "over the top", men det er uansett fortsatt slike fps'er jeg liker best.

Lenke til kommentar

Enig i "over the top". Andre verdenskrig som spill-tema er utrolig fengende, akkurat fordi det er basert på noe som har skjedd. Våpen, stedsnavn og geografiske omgivelser er gjengitt veldig bra, men selve slagene syns jeg til tider skuffer. For å gjennomføre et oppdrag er det fullstendig uungåelig å drepe minst 40-50 fiender, det syns jeg er kjipt. Teknologien har kommet såpass langt nå, at jeg syns det er greit å forlange litt mer intelligens. Andre verdenskrig tok forferdelig mange liv, men mange kamper var vunnet pågrunnav gode taktikker og få drap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...