Kontorstol Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvordan kan du da si at sp delen av MW2 er 2,5 timer? Det blir jo helt feil. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvorfor blir det feil? Jeg sa at jeg skumma gjennom den på rundt 2,5 timer. Har aldri direkte sagt at den varer så lenge. Sa at jeg spillte gjennom på regular for og se hvor fort det gikk, på 2,5 timer. Lenke til kommentar
Ramboolga Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ville heller anbefalt Gears of War, men det er kanskje uaktuelt da du foretrekker 1. persons skytespill. Gears of War 2 har en lang, engasjerende og god story/campaign, kjedet meg ikke et sekund. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 kanskje dragon age? det har mange mange timer å spille på singelplayer, det er et rollespill og er i 3deperson, jeg har selv ikke spillt det men du kan se på anmeldelser? Battlefield Bad Company 2 kommer jo snart (mars) og det ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 jeg endte med å kjøpe cod 2 fra 2005, og det var kjempegøy en liten stund, men akk. desverre trenger jeg litt variasjon. Fikk lånt både world at war og modern warfare 2. Spiller førstnevnte nå, og det er helt sinnsykt! Syns den lunkne kritikken den har fått er skuffende, men det understreker vel enda en gang at spillkritikere er inkompetente. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg har rundet CoD 2, 3 og 4 på Veteran, synes det gir spillene en helt ny opplevelse i forhold til å spille på de lettere vanskelighetsgradene. Har nok mye med hvordan spillene fungerer med checkpoints og fremdrift! Spesielt CoD 2 på Veteran er noe helt spesielt Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 jeg endte med å kjøpe cod 2 fra 2005, og det var kjempegøy en liten stund, men akk. desverre trenger jeg litt variasjon. Fikk lånt både world at war og modern warfare 2. Spiller førstnevnte nå, og det er helt sinnsykt! Syns den lunkne kritikken den har fått er skuffende, men det understreker vel enda en gang at spillkritikere er inkompetente. Cod:waw er jo slett ikke noe dårlig spill.. Heller det motsatte. Er uten tvil det mest realistiske WWII shooteren jeg har prøvd i hvertfall. Men når det kom var det nok et antiklimaks for alle fps'erne som er blitt vant med Modern Warfare. Når man er blitt vant til alle de nymotens våpnene er det nok litt kjipt å gå tilbake til BAR, Tommygun og Garand. WWII spill er nok litt "over the top", men det er uansett fortsatt slike fps'er jeg liker best. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Enig i "over the top". Andre verdenskrig som spill-tema er utrolig fengende, akkurat fordi det er basert på noe som har skjedd. Våpen, stedsnavn og geografiske omgivelser er gjengitt veldig bra, men selve slagene syns jeg til tider skuffer. For å gjennomføre et oppdrag er det fullstendig uungåelig å drepe minst 40-50 fiender, det syns jeg er kjipt. Teknologien har kommet såpass langt nå, at jeg syns det er greit å forlange litt mer intelligens. Andre verdenskrig tok forferdelig mange liv, men mange kamper var vunnet pågrunnav gode taktikker og få drap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå