Jimstar Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Har lett en god stund etter et nytt spill til xboxen nå, men finner lite... Jeg er sykemeldt, så det skjer relativt lite fra dag til dag. Jeg ønsker dermed et spill som kan spilles i noen timer. Dette krever at spillet krever litt mer av deg enn "sikt-og-skyt". Jeg liker spill som er varierte, ikke nødvendigvis at du kan kjøre masse forskjellige biler etc, men at det er varierte oppdrag, forskjellige geværer og at det kreves litt taktikk for å klare ting. Jeg syns battlefield 1943 virket utrolig bra, frem til jeg fant ut at det er kun online. Jeg har ikke online, og ønsker det heller ikke. Vil ha et bra og stort campaign spill. Jeg er også litt makaber av meg, og hater spill som er designet for å egnes 8 åringer (altså ikke blodsprut osv). Noen som kan hjelpe meg her? Jeg lurer på om jeg skal kjøpe farcry 2 på nytt, men det var litt for lite variert for meg. Jeg liker også spill hvor du ikke nødvendigvis MÅ meie ned 100 mann for å klare oppdraget. på forhånd takk! James Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Battlefield Bad Company har en god campaign synes jeg. Hver mission tar hvertfall en halvtime om du spiller på litt vanskeligere nivå. God story. (Far Cry 2 er no dritt. Bare sånn at det er sagt) Så er det garantert en eller annen som blir å nevne COD-serien her så jeg kan like godt gjøre det jeg. Så har man jo Brothers In Arms: Hells Highway og Medal of Honor: Airborne. Har ikke prøvd dem selv men er krigsspill Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Operation Flashpoint: Dragon Rising er vel så utfordrende så du får det. Og så kommer COD 4 og COD 6 som begger er helt utrolig fantastiske spill. Brothers in arms spillene er også gode (ww2), men det er bare det siste som er på xbox 360. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Operation Flashpoint glemte jeg ja! Et ganske realistisk spill sier dem, ikke vet jeg. Men utfordrende tror nok jeg også at det er! Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 skal sjekke dem ut Jeg tenner veldig på ww2 spill, syns det er noe fascinerende med geværene og det at det baserer seg på fakta Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Da er nok World At War, Hell's Highway, Airborne og Wolfenstein (tror det også er et ww2 spill?)de beste jeg kommer på i farta Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 CoD 2 og CoD 3 likte jeg veldig godt! Samme med MoH:Airborne og Battlefield Bad Company. De nevnte får du tak i veldig billig også. Jeg digger WW2 spill Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvis du klarer og oppdrive COD2, så ville jeg anbefalt det, billig og (in my opinion) dritbra. COD3 synes jeg var en ekstrem skuffelse.. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Brothers in arms Hell's highway virka jo jævla kult. Anmeldelsen forteller dog at omgivelsene virker ensformige, samt at medsoldatene som en har kontroll over ofte oppfører seg veldig rart. Det trekker det veldig ned. Modern warfare 2 har fått storskryt, bortsett fra at det kanskje er litt kort. Noen som har runda spillet? Er det spessielt kort? Jeg skulle gjerne spilt et ww2 spill, men ser ut til at alle sammen er litt svake. Noen som har GODE erfaringer med et ww2 spill, som de kan utdype litt? Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Singleplayern på MW2 er kort, ja! Spillte gjennom den på regular for å se hvor fort det gikk, tok meg kanskje to og en halv time. World At War er jo bra, bortsett fra kort story der også. Sett no på Medal of Honor Airborne? Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Det så greit ut. Som sagt før digger ww2 konseptet, men virker ikke som at noen spill har naila det hitill. Det kan umulig ha seg at alle spillene er middelmålige? Jeg har spilt bad company, og var skuffet over mangel på realitet. Det skal sprute litt blod når man treffer noen i hodet. er foressten 2'ern no annerledes? Endret 12. januar 2010 av Jimstar Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det så greit ut. Som sagt før digger ww2 konseptet, men virker ikke som at noen spill har naila det hitill. Det kan umulig ha seg at alle spillene er middelmålige? Jeg har spilt bad company, og var skuffet over mangel på realitet. Det skal sprute litt blod når man treffer noen i hodet. er foressten 2'ern no annerledes? World At War har ihvertfall nok av blod, så kan anbefale det. Synd du ikke spiller online, cod spillene briljerer virkelig der. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 world at war har fått ganske fattige anmeldelser rundt omkring... Jeg er ikke en blodtørstig psykopat, bare veldig veldig kresen. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det så greit ut. Som sagt før digger ww2 konseptet, men virker ikke som at noen spill har naila det hitill. Det kan umulig ha seg at alle spillene er middelmålige? Jeg har spilt bad company, og var skuffet over mangel på realitet. Det skal sprute litt blod når man treffer noen i hodet. er foressten 2'ern no annerledes? 2'ern har ikke kommet enda Ryktes det jo i at COD 6 blir Vietnambasert, noe som jeg tror kan slå ann. Er ingen som har satt noe standard der synes jeg så gleder meg litt til det.Men det er nok en stund til Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) så netopp en lang videoanmeldelse av COD2, og kom på at jeg har runda store deler av spillet. Det er uten tvil kjempebra! Kanskje jeg skal prøve å få tak i det igjen. Hva med COD4? Hvordan er lengden på campaign der? Endret 12. januar 2010 av Jimstar Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ikke noe lenger enn på MW2. Men hva med The Saboteur? Er jo også fra ww2 men litt mer sånn spionbasert. MAX MANUS ftw! Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Det blir nok COD2 til slutt. Sabouteur så bare helt kaotisk ut. liker 1person shooting bedre Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Singleplayern på MW2 er kort, ja! Spillte gjennom den på regular for å se hvor fort det gikk, tok meg kanskje to og en halv time. World At War er jo bra, bortsett fra kort story der også. Sett no på Medal of Honor Airborne? To og en halv time? Speedhack? Kan isåfall ikke ha fått så veldig mye ut av spillet. Rundet det selv på hardened og bruke om lag 10-12 (fantastiske) timer, samme gjelder MW1. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Syntes det virka jevlig kjapt selv. Med alle scripta sekvensene man MÅ gjennom så har man LETT passert 2 timer alene?? Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Altså dette var på regular. Så løp bare gjennom alle folkemengder og dreit i å sløse med skudd. Meningen var at jeg skulle se hvor lang tid jeg brukte på campaign delen ved og bare løpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå