Knife Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Hei, etter noen folk sa at jeg burde sjekke opp stoffet Maltodextrin, som jeg gjor nå. Har kjøpt meg en 70g natreen boks for 33kr (det var dyrt ass). Så hvor bra er egentlig denne typen sukker? Har tenkt å blande oppi med noe vann eller noe sånt. Endret 12. januar 2010 av Pijus Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 http://norkost.no/activate_carbolyze_4kilo/P_146 Ett eksempel på LITT billigere karbohydrater Lenke til kommentar
Knife Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Må innrømme at det smakte dritt. Ganske søtt. Tror jeg faktisk holder meg til en banan før trening, 1 rosinpakke under trening og 1-2 etter trening Endret 13. januar 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Må innrømme at det smakte dritt. Ganske søtt. Tror jeg faktisk holder meg til en banan før trening, 1 rosinpakke under trening og 1-2 etter trening Hva er så spesielt med den du kjøpte? er jo så og si 100% maltodextrin i de fleste karbopulvere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå