Colin. Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Nei det er sant Bear. Derimot hvis han er interessert i det så er det et godt argument, at det ofte kommer tidligere på Xbox 360. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 En annen stor faktor i valget mitt var det mine venner eide, fåtallet har 360 - Vil jo kunne spille med dem Henter min PS3 på mandag tror jeg, skal poste en tilbakemelding Lenke til kommentar
johhes94 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 HEi Vess du e ute etter god pris, ta X-box Ska du ha kvalitet, ta PS3. PS3 e helt klart den beste spillekonsollen. Tips: PS3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 En annen stor faktor i valget mitt var det mine venner eide, fåtallet har 360 - Vil jo kunne spille med dem Henter min PS3 på mandag tror jeg, skal poste en tilbakemelding My point excactly Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Nei det er sant Bear. Derimot hvis han er interessert i det så er det et godt argument, at det ofte kommer tidligere på Xbox 360. Hvor ofte egentlig? Trenger eksempler her. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Nei det er sant Bear. Derimot hvis han er interessert i det så er det et godt argument, at det ofte kommer tidligere på Xbox 360. Hvor ofte egentlig? Trenger eksempler her. Som jeg sa, MW2 maps. Age Of Booty. Castle Crashers (Ennå ikke sluppet på PS3, men skal visstnok komme). Castlevania: Symphony of the Night. Braid. Super Street Fighter II Turbo HD Remix. Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix. Battlefield 1943. Fallout 3 -- Broken Steel. Fallout 3 -- Point Lookout. Switchball. Penny Arcade Adventures: On the Rain-Slick Precipice of Darkness. Penny Arcade Adventures: On the Rain-Slick Precipice of Darkness -- Episode Two. Matt Hazard: Blood Bath and Beyond. Facebook. Twitter. Videotjeneste. Natal-teknologi. Forza3 før GT5. Ser ikke bort ifra at Forza4 kommer før GT5... Bayonetta (Ja, kom på samme tid, men har hørt det er noe feil med ps3 versjonen. Derfor skulle de her ha utsatt PS3 versjonen.) Noen eksempler. Store ekspansjonpakker til Fallout og MW2 først på Xbox 360. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 360en kan også dekode TrueHD fra HD-DVD spilleren om man har den (og har du den er du en tulling). Og hvorfor er man tulling? Jeg kjøpte min for 300 spenn da min på pc ikke funket lengre.. Har kjøpt utallige hd-dvder for 20 spenn... Litt billigere enn blu-ray.. (ja, jeg har bluray også selvsagt..) Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Nei det er sant Bear. Derimot hvis han er interessert i det så er det et godt argument, at det ofte kommer tidligere på Xbox 360. Hvor ofte egentlig? Trenger eksempler her. Som jeg sa, MW2 maps. Age Of Booty. Castle Crashers (Ennå ikke sluppet på PS3, men skal visstnok komme). Castlevania: Symphony of the Night. Braid. Super Street Fighter II Turbo HD Remix. Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix. Battlefield 1943. Fallout 3 -- Broken Steel. Fallout 3 -- Point Lookout. Switchball. Penny Arcade Adventures: On the Rain-Slick Precipice of Darkness. Penny Arcade Adventures: On the Rain-Slick Precipice of Darkness -- Episode Two. Matt Hazard: Blood Bath and Beyond. Facebook. Twitter. Videotjeneste. Natal-teknologi. Forza3 før GT5. Ser ikke bort ifra at Forza4 kommer før GT5... Bayonetta (Ja, kom på samme tid, men har hørt det er noe feil med ps3 versjonen. Derfor skulle de her ha utsatt PS3 versjonen.) Noen eksempler. Store ekspansjonpakker til Fallout og MW2 først på Xbox 360. Når vi snakker om at "Ting ofte kommer tidligere på 360 enn ps3" ville jeg ikke nevnt Forza 3 og GT5, da dette er to forskjellige spill som ikke har noe med hverandre å gjøre. Bayonetta blir og litt drøy, da feil i spillene ikke har noe å gjøre med det vi snakket om. Det viser seg at mange spill som kommer på 360 blir portet over til ps3 etterhvert. Ser ikke noe negativt til det. Ser heller få spill som blir portet tilbake, snakker da om nedlastbare spill. Vi kommer nok ikke til å se Superstardust HD eller Flower på 360 i nærmeste tid. Fallout og MW2 kan jeg være enige i. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Eller GT4 episodene som ikke kommer på PS3 i det hele tatt. 360en kan også dekode TrueHD fra HD-DVD spilleren om man har den (og har du den er du en tulling). Og hvorfor er man tulling? Jeg kjøpte min for 300 spenn da min på pc ikke funket lengre.. Har kjøpt utallige hd-dvder for 20 spenn... Litt billigere enn blu-ray.. (ja, jeg har bluray også selvsagt..) Kommer ingen nye filmer på HD-DVD og de gamle blir vanskeligere og vanskeligere å få tak i. Ikke akkurat et framtidsrettet valg. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Nei, så de 500 filmene eller noe som er gitt ut, er ikke verdt å se? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jojo, men når du vil se Avatar i HD så blir det vrient på HD-DVD. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jojo, men når du vil se Avatar i HD så blir det vrient på HD-DVD. [ironi]Hvis du vil se Avatar i HD er du en tulling, du skal selvsagt ville se den i 3D.[/ironi] Gidder ikke gå så mye inn i denne diskusjonen, men synes elvsagt ikke alle er tullinger, bare fordi de prioriterer annerledes eller har andre behov enn meg, så kan godt hende du vil se den i HD. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jojo, men når du vil se Avatar i HD så blir det vrient på HD-DVD. Da er det jo bare å skaffe en blu-ray spiller i tillegg, eller en ps3. Når man har muligheten for å få en HD-avspiller og et biblotek på 500 filmer kjempebillig, er det jo absolutt verdt det, selv om det ikke utgis nye filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå