Lexiboij Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Som emnetittel sier har jeg problemer med å få lagret en sang (består av flere) i .Wav format ettersom at jeg mangler et LAME for å lagre i .mp3 Jeg har lagret det uten problemer før, men nå går det ikke. Det blir en .3 fil. Selv så har jeg aldri hørt om denne typen filer, men det regner jeg med at det ikke er relevant. Jeg får ingen form for advarsel e.l. Noen som har erfaringer med dette problemet og fått det løst? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Du har problem med å lagre som WAV fordi du mangler ein MP3-enkoder for å lagre i MP3? Må du ha WAV, eller lagrer du berre i WAV fordi du ikkje kan lagre i MP3? Kan du ikkje berre installere Lame, i so fall? Kvifor Audacity ikkje klarer å lagre i WAV har eg dessverre ikkje svar på. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Beklager for at jeg skrev slik en rotete post. Skal se om Lame fungerer nå med en gang. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvs du bruker versjon 3.9.x så må du manuelt skrive ".wav" i filnavnet dersom filnavnet består av flere punktum. Lame til audacity finner du her. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Ser ut til at det fungerte med Lame. Takker for hjelpen. Endret 12. januar 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå