TOYW Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Nå får jeg bluescreen ganske ofte og jeg blir utrolig lei men skriver opp noen av feilmeldingene som kommer opp MEMORY_MANAGEMENT IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL APC_INDEX_MISMATCH PFN_LIST_CORRUPT BAD_POOL_HEADER BAD_POOL_ CALLER Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få dette til å slutte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Har du installert drivere eller annen software som kan være årsaken til problemet, mistet utstyr i bakken etc? Utelukk komponenter ved å bytte skjermkort, ram, lydkort, PSU, CPU osv. Får du bluescreen kun når du utfører bestemte oppgaver? Vanskelig å pinpointe problemet uten spesifikk info. Endret 12. januar 2010 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
TOYW Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Nei det skjer bare ubestemt egentlig, har ikke innstalert noen drivere fordi de lå inne da jeg la inn windows 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 det høres ut som om du har ødelagt hardware. begynne med å ta ut rambrikkene og test dem individuelt. deretter kan du prøve å bytte f.eks skjermkort, lydkort osv. du bør absolutt installere alle drivere fra hver av produsentene, og ikke bruke windows 7 sin anbefalte skjermkortdriver osv. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Sjekk hardware, og så er det greit å vite om du har original Windows 7 eller piratversjon, for har du det siste, så kan jo det være årsaken til problemene. Samme gjelder jo også for BETA/RC utgavene. Men har du en ekte butikk versjon, så er det trolig hardware feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå