Gjest gutt88 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hei! Jeg er en gutt på 21 år som nylig har falt pladask for en jente på samme alder. Ifjor gikk vi på samme folkehøgskole og det var her jeg møtte henne først. Det som er merkelig er at her snakket jeg kun sporadisk med henne; typisk si hallo nå vi møttes i gangen. Det var en stor skole og vi havnet på en måte i to forskjellige gjenger. I etterkant har vi hatt en del treff hvor jeg har møtt og snakket med henne på en helt annen måte. Jeg har blitt mye bedre kjent med henne og begynte i høst å like henne virkelig godt. Nå nylig var det et nytt treff og det var her jeg virkelig ble forelsket. Vi snakket mye sammen, jeg ga henne komplimeter og vi så mye på hverandre. Desverre turde jeg ikke å si at jeg var blitt forelsket i henne, selv om den stunden der vi sa hade til hverandre hadde passet perfekt til netopp dette. Nå reiser hun snart på tur i 2 måneder. Hun skal til USA og Afrika og vil derfor være utenfor min rekkevidde. Vi bor på to forskjellige plasser i landet så jeg rekker heller ikke å se henne "face to face" før hun drar. Hvordan skal jeg få sagt til henne at jeg liker henne? Jeg vil at hun skal vite det, jeg vil være sammen med henne. Hvordan skal jeg klare dette! Hjelp! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Inviter henne med på Cafe. Ingen gutter gjør sånt uten baktanker, det er rimelig åpenbart. Takker hun nei, so be it, takker hun ja kan du flørte litt der. Sannsynligvis vil hun skjønne tegningen uansett. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hun liker deg sikkert, men bare som en venn. Lenke til kommentar
Gjest gutt88 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Inviter henne med på Cafe. Ingen gutter gjør sånt uten baktanker, det er rimelig åpenbart. Takker hun nei, so be it, takker hun ja kan du flørte litt der.Sannsynligvis vil hun skjønne tegningen uansett. Hun reiser snart bort og vi bor ikke i nærheten av hverandre. Så å møte henne slik går ikke. Det er det som er problememet. Og jeg tror hun liker meg. Jeg er sikker på at jeg kan få henne. Men tør ikke å kontakte henne. Det blir så dumt å spørre på msn eller facecook. Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ville anbefalt møte, men hvis det er uaktuelt så skal det nok gå alikevel. For eksempel kan du ringe henne. Du kan si noe som dette: "Hei. Vel... du skal jo bort i to månder og det er noe jeg må si deg. Jeg er forelska i deg" Etter dette kommer resten naturlig gjetter jeg på. Om du for avslag, usikker latter eller et "ja, jeg elsker deg også" betyr jo mye . Det er bare å prøve seg. Litt romantisk at du ringer, synes jeg. Det er mer personlig og det føles som om du har brukt mer tid på det. Det er forresten sannsylig at hun ikke svarer med én gang og blir paff. Det gjør ikke noe, når hun får summa seg tror jeg hun vil være positivt stillt. Å ringe viser mot. Ring da vel! Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest gutt88 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Har tenkt på det. Gjelder å samle mot til å gjennomføre noe slikt. Er redr for at jeg kommer til å stamme og ikke få frem det jeg vil si. Hvordan er tekstmelding? Kan det fungere? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ring og si "Jeg vet ikke hvordan jeg skal si dette, men jeg må nesten si det siden du skal bort i 2 mnd og jeg ville hatet meg selv om jeg ikke sa det før du reiste..." Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Har tenkt på det. Gjelder å samle mot til å gjennomføre noe slikt. Er redr for at jeg kommer til å stamme og ikke få frem det jeg vil si. Hvordan er tekstmelding? Kan det fungere? Gjør ikke noe om du stammer. Ring henne. Så kan du ta resten derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå