simen236 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Da jeg hadde kjøpt meg laptop (Acer aspire 5738 ZG) koblet jeg laptopen til TV'en via HDMI kabel. Da fikk jeg lyd. Litt senere formaterte jeg harddisken og installerte win 7 Ultimate 64 bit. Deretter installerte jeg alle driverne inkludert lyddriverne, koblet laptopen til TV'en og null lyd. Vær så snill å hjelpe hvis dere har peiling. Er ikke sikker på om dette er postet under rett emne/kategori. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Pass på at hdmi står som standard lyd ut i lydinstillingene dine. Har du skjermdrivere? Lenke til kommentar
simen236 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Har skjermdrivere ja. Har HDMI som standard. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Har skjermdrivere ja. Har HDMI som standard. Ok, har du bilde på tven da? nvidia eller ati skjermkort? Lenke til kommentar
simen236 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg har bilde på tv'en ja. Det er nvidia geforce G105M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå