M`kululu Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 når jeg starter new game i gta 3 vice city og filmen starter går d litt tid også fryser bildet men lyden fortsetter, hvis jeg prøver å bruke en save game fryser også bildet , hva er galt, trenger hjelp fort!!!! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Kanskje du trenger 1.1 patchen: GTA Vice City v1.1 Patch Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 har lagt inn den, hjalp ikke stort, gikk bare litt lenger tid før bildet frøs + at d er mye annet føkk med pcen nå, er ganske forbanna!! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Har du prøvd å legge inn de nyeste driverne til HK og skjermkort? Har du DirectX 9? Kan hende at noen oppdaterninger fikser det. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 kan være at pcen din er for varm skjedde hos meg Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 hvis du har ati og cat. 3.4 så kan dette være problemet skjedde med meg, men sluttet når jeg byttet til cat3.2 Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 hvis du har ati og cat. 3.4 så kan dette være problemetskjedde med meg, men sluttet når jeg byttet til cat3.2 Hadde selv problemer med Cat 3.4 driveren jeg lastet ned fra ATI, lastet ned 3.4 fra Tweakup.dk, og da funket alt utmerket, du kan jo teste det du også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå