Aetius Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Til helgen ser et nytt norsk naturfotomagasin dagens lys Les mer Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Har selv abbonert på det,så får en se hvor bra det er Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Fikk abonnement til jul, så håper det svarer til forventningene. Folka bak er ihvertfall svært dyktige. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Folka bak er ihvertfall svært dyktige.Jepp, hadde et foredrag med Kai Jensen (en av folka bak) i fotoklubben, og er masse svært dyktige mennesker involvert, Kai inkludert. Bjørn Rørslett har bl.a. fått en rolle, og den mannens kunnskaper er det liten grunn til å tvile på... Vi får bare ønske dem lykke til; det er klart plass til et slikt blad i Norge, så må de bare få anledning til å gjøre det til det vi forventer at det blir :-) Mange abonnenter er med på det... Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 På messen vil du imidlertid kunne tegne et abonnement til kr 199,- for fire nummer av bladet, men dette tilbudet er kun gyldig på messen. Nei, du kan bestille for den prisen på nettsiden deres også. Men bare frem til messen er slutt. -trygve Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Det står ingenting om hvor mange nummer som kommer ut iløpet av ett år ? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Det står ingenting om hvor mange nummer som kommer ut iløpet av ett år ? joda, på nettsida deres står det. Ordinære priser: * Ett år (4 nummer) kr 289,- Lenke til kommentar
chrstein Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Et flott blad som jeg storkoste meg med i helgen. Mye insipasjon. Kommer til å bli enda bedre etterhvert som det kommer inn mer input fra leserene. Anbefales! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jepp,har også motatt første utgave + kalender Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Fikk bladet i posten rett før helga. Jeg likte spesielt bildekritikken de hadde. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Har ikke fått studert alt enda,bare skummlest, men en ting jeg stussa på side 50 har de noe som heter Videohjørnet og der står det bla : "Canon EOS 7D, som er testet i dette bladet" Tja mulig det,men jeg finner ikke noe test Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Tror de mener at de har testet videofilming med 7D i den artikkelen du leste det i. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Tror de mener at de har testet videofilming med 7D i den artikkelen du leste det i. Mulig det,men selv det var for skralt til å kalles en test. Ellers er jeg godt fornøyd,har lest litt i bladet nå i ettermiddag/kveld . Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Tror de mener at de har testet videofilming med 7D i den artikkelen du leste det i. Mulig det,men selv det var for skralt til å kalles en test. Ellers er jeg godt fornøyd,har lest litt i bladet nå i ettermiddag/kveld . Jo, jeg er enig i at det var litt lite til å være skikkelig test. Har ikke lest så mye i bladet, har sett mest på bildene til nå. Førsteinntrykket er at rådene/testene som presenteres er litt korte, men det er jo bare skumlest raskt. Tenkte å lese litt når jeg legger meg, så får bruksanvisningen til 7D hvile i kveld.. ... edit: etter å ha lest i bladet så syns jeg ikke lenger at rådene og testene er korte. Syns det er et fint blad og gleder meg alt til neste nr.. Endret 26. januar 2010 av B@L2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg