Audrine Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg skal flytte og tenkte å bli kvitt alle CD'ene mine (som jeg ikke har hørt på på årevis), og har hørt at det finnes en msuikkbutikk i Kong Oscarsgate som tar imot(kjøper?) og selger brukte CD'er, filmer o.l. Stemmer dette? Evt. hvilke andre steder kan jeg få gittbort/solgt CD'ene mine til i Bergen? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Biblioteket hadde en ordnig for å låne ut CDer tidligere, vet ikke om de har fortsatt denne. Så har du jo fretex. Men da er det jo selvsagt snakk om å gi bort. Lenke til kommentar
Audrine Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Biblioteket hadde en ordnig for å låne ut CDer tidligere, vet ikke om de har fortsatt denne. Så har du jo fretex. Men da er det jo selvsagt snakk om å gi bort. Fretex var et godt alternativ. Hvor i Bergen kan jeg levere til Fretex? Og tar de imot alle (pent brukte) CD'er? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 De har utsalgssted ved bystasjonen, i laguneparken og åsane. I tillegg hard e mottaksstasjoner rundtom, gå på fretex.no for å se hvor. Er ganske sikker på at de tar imot CDer, ihvertfall om de ser noenlunde pene ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå