Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger tips til første gang med sex

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Nå nærmer det seg første gangen jeg og dama skal ha sex. Det blir også min første gang, men hennes 2. gang. Jeg er 2 år eldre enn henne(18 og 16) og føler at jeg er den voksne i forholdet og må ta litt ansvar. Det gjør at jeg kanskje fort blir flau vis noe uventet skjer. Jeg føler selv at jeg sliter med at jeg kommer for tidlig, veldig tidlig. Vi har kost oss i sengen med litt tørrjokking, og da kjenner jeg at hele kroppen går inn i en modus der jeg kommer veldig fort. Har også lagt merke til at hun ikke ble så veldig kåt, i motsetning til meg som ble sprengkåt med en gang. Dette gjør at jeg gruer med litt til sexen vis jeg kommer helt i startfasen(første 5-10min). Når er det normalt og komme under akten? Og er det mulig og forsette etterpå? Jeg kommer også nokså fort når jeg ronker, er det samme følelse å ronke som å gå inn å ut av kjeden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå nærmer det seg første gangen jeg og dama skal ha sex. Det blir også min første gang, men hennes 2. gang. Jeg er 2 år eldre enn henne(18 og 16) og føler at jeg er den voksne i forholdet og må ta litt ansvar. Det gjør at jeg kanskje fort blir flau vis noe uventet skjer. Jeg føler selv at jeg sliter med at jeg kommer for tidlig, veldig tidlig. Vi har kost oss i sengen med litt tørrjokking, og da kjenner jeg at hele kroppen går inn i en modus der jeg kommer veldig fort. Har også lagt merke til at hun ikke ble så veldig kåt, i motsetning til meg som ble sprengkåt med en gang. Dette gjør at jeg gruer med litt til sexen vis jeg kommer helt i startfasen(første 5-10min). Når er det normalt og komme under akten? Og er det mulig og forsette etterpå? Jeg kommer også nokså fort når jeg ronker, er det samme følelse å ronke som å gå inn å ut av kjeden?

GL.

Sannsynligvis er det vondt for henne, og det kan "utsette" ting for deg. Om hun ikke får vondt, høres det ikke ut som om du skal forvente "p0rn - starring You" i lengde på akten akkurat...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt19_*

Slik jeg ser det er det svært normalt å komme etter 5-10 min og kansje enda vanligere å komme før dette. Men det skal egentlig vre null problem. Det er bare å ta en pause, kose litt, og fyre på på nyy og da holder du sannsynligvis en god del lengre andre gangen. Det kan være litt flaut, men det er sånn man må gjøre det.

Lenke til kommentar

For å ta problemene i kronologisk rekkefølge.

Problem med for tidlig avgang:

Her er det to svært effektive metoder som hjelper deg med å kontrollere og holde deg lengre. Første krever litt (mye egentlig) egentrening. Du holder på til du nesten har ereksjon, så gir du deg. Dette skal du gjøre i MINST 15 minutter. Helst mye lengre. Gjenta ofte.

Andre tingen er å stramme muskelen som er ved penisroten. Hvis det var litt uklart, når penis er i full størrelse, har man anledning til å bevege den litt opp ved å stramme en spesifikk muskel. Gjør det, svært ofte. Gjerne hele tiden.

Problem med forventninger i senga:

Du eller hun må ikke runke deg. Du kan ta kontrollen ved å utføre oralsex på henne, stryke mykt på innside av lår, stryke ved siden av kjønnslepper, kysse brystene/halsen osv. Her er det lett å ta med seg 10-15 minutter i et forspill som i de fleste tilfeller vil gi kvinnen nytelse.

Raskt opplegg du kan kjøre:

Vanlig kyssing, beføling på armer og utsiden av lår

Kysse nakken, kle av topp og evt BH

Kyss deg ned til bryst. Ikke klem de som om du baker et brød. Ta av bukse

Kyss ned til navel. Ikke begynn å grafs nedentil på hun, bare stryk på innside av lår. Ta av truse/string

Kyss på innside av lår. Sørg for å tirre henne godt. Å stryke svært nært vagina/anus er svært tirrende for mange kvinner, uten å være borti vel og merke.

Utfør oralsex på henne.

Regner med at du er "all fired up" etter første kyss (no offence, men vi menn er sånn pga forventninger). Ved å følge mitt eksempel her feks, vil du få henne kåt og klar (forhåpentligvis, finnes ingen fasti, man må prøve seg frem). Anbefaler også kondom, dette reduserer følelse for penis og dermed kan du holde lengre. Er ikke flaut å ta på to kondomer om nødvendig.

Og ja, det er ikke sjeldent å holde i 10-15 min. Kvinner bør ha forståelse for dette, og dermed ikke ha noe problem å ta det rolig noen minutter.

Lenke til kommentar
Første krever litt (mye egentlig) egentrening. Du holder på til du nesten har ereksjon, så gir du deg.

Jeg tror egentlig du bruker "ereksjon" feil her... Hvis du mener at han skal slutte når han får hard penis, så er det jo riktig bruk av ordet...

Men jeg vil jo tro du mener han skal gi seg før han kommer, og da er det "ejakulerer" som er ordet, ikke "ereksjon".

Lenke til kommentar
Første krever litt (mye egentlig) egentrening. Du holder på til du nesten har ereksjon, så gir du deg.

Jeg tror egentlig du bruker "ereksjon" feil her... Hvis du mener at han skal slutte når han får hard penis, så er det jo riktig bruk av ordet...

Men jeg vil jo tro du mener han skal gi seg før han kommer, og da er det "ejakulerer" som er ordet, ikke "ereksjon".

Huhu, ser den. Slik er det når man skal skrive fort samtidig som man jobber :p Selvfølgelig mener jeg ejakulasjon :) Takk for oppklaring.

Lenke til kommentar

1: Tren deg selv

2: Forfør henne, og om mulig "varm henne opp litt" med oralsex eller kyssing og intim massasje av øreflipper, nakke eller innside av lår, kyss hals nær nakken, bryster, innside av lår, ta på baken hennes eller stryk på området under navlen og over kjønnsorganet (over klitoris).

Når brystvortene til en kvinne stimuleres så de blir stive produseres hormoner som gjør at jenten kommer lettere.

(Noen jenter kan komme av stimulering av brystvortene alene, men de er det få av.)

Hvis hun er kåt kommer hun lettere.

En lei side av kvinnelig intimbarbering er at hårene, med hårrøtter som er dypt forankret i den følsomme huden nær musa, ikke får bevegelse på seg under akten, og dermed mister jenten en del av opplevelsen i misjonærstilling.

3: Hvis du vet at du skal ha sex, kan du runke av minst en halvtime før akten, eller før -- opp til mange timer før akten -- det gjør at du sansynligvis bruker MYE lengre tid på å komme i løpet av de neste timene, neste gang du blir erigert.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

To "triks":

Som Frostraven skriver, ta deg en kjapp en før du drar til henne eller hun kommer til deg.

Fortell henne at du vil hun skal runke/suge deg til du kommer. Så kan du gi henne oppmerksomhet et par minutter før dere kan sette i gang. Andre gang holder du generelt mye lenger enn første.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...