glx-rider Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Fy faen for et møkkaspill!!! Spilt i ca 1.5 time og er allerede drittlei... Nå er jeg pissed for å ha kastet bort de nesten 200 spenna, så kan komme med grunner til hvorfor JEG synes dette spiller suger mer enn Jenna Jameson. 1. Absolutt IKKE noe mål med spillet i det hele tatt. Ser det er nevnt over her allerede, men tippa det var noe å gjøre. Svaret er nei... Hvert fjell er fylt med 10 challenges nedover hvert løp, og å komme til alle disse betyr å måtte starte på nytt igjen og igjen for å rekke alle sammen. Litt kjedelig å måtte starte hele løpet på nytt fordi hvert challenge er på hver side av bunnen av løpet. 2. Styringen er jævlig hakkete og føles ikke smooth for 5 jævlige flate øre. Hvis dere søker på videoer av spillet og lurer på om folk kjører litt "rart" eller hvorfor det ikke er noen smoothe mctwist, mistyflips , haakonflips osv. så er det ikke fordi de er dårlige. Det er rett og slett ikke mulig å kjøre veldig pent og jevnt og man kan enten spinne til siden eller rett fram. Prøver man å blande det å få til en fin twist så ser det bare hakkete og jævlig ut. Ligner ikke et ekte run på noen måte. 3. Kjedelige challenges som ikke gir deg en dritt annet enn en anthem melodi som blir spilt av hele 66 ganger før man får sitt første photoshoot. (Jeg orker ikke å pine meg gjennom dette spillet så lenge desverre) 4. Challenges er ofte vanskelige og teite uten mening og oppmuntrer til tony hawk multimegatriks for å få nok poeng til å passere. Eks. en grind hvor man skal ha rundt 3000 poeng og KUN får poeng for grinds. Man har bare 2 stokker å skli over og når man er forbi de så er muligheten over. Løsning: hoppe mange små hopp på de så man ser ut som en full hare som prøver å parre seg med treet ved hjelp av beina. Et annet jeg hadde problem med var et der jeg skulle ta tailslide, 50-50 og så en tailbutter. Bs tailslide funker ikke, men Fs funker og eneste måten å få til tailslide er å lande nøyaktig med tailen. Litt feil så blir det boardslide eller skli 90 grader mellom treet og bakken som en spiker som er slått inn på siden. Kan ikke huske dette har vært vanskelig eller urealistisk i andre spill? Samtidig så skal mange av challenges med spin gjøres med "switch" og eneste måten og snu fra regular er å ta et lite hopp med 180 som gjør at man mister mye fart på unnarennet til hoppet man skal gjøre triks på. Hvorfor er det ikke en knapp som hjelper til å skifte stance? Jeg står på brett på ekte og jeg hopper ikke hver gang jeg skal bytte hvilket bein som skal foran`?? 5. Spillet starter med en kort intro hvor man går gjennom hvordan man gjør et par triks, så er man bare overlatt til seg selv. Mål: gjør 66 challenges for å få photoopportunity av en sponsor. Dette finner man ut ved å lete etter objectives. Hvorfor er dette feil: Fordi det suger balle og ligner på et spill man har rundet historien på og dermed ikke har annet å gjøre enn å fly rundt å fjelle på jakt etter mer å gjøre. Hadde spillet føltes smooth så det faktisk var moro å kjøre ned fjellet igjen og igjen så hadde det gått an, men spillet føles som smerte og jeg føler meg rett og slett dum som gidder å sitte å kaste bort tid å penger på å spille det istedenfor alle andre bra spill som finnes, eller rett å slett fly ut å ta på meg brettet. Hvis dere savner ssx3 og den kule følelsen av å kjøre ned hele fjellet, så får dere IKKE det her!!!! Hold dere til SSX! husker ikke om det var amped eller ssx som siste brettet var et svært fjell man kunne kjøre offpiste ved å hoppe av et helikopter for å så fly til bunn med flere forskjellige veier og ting som skjedde. Som musikk hadde man rolig musikk som ikke maset seg på men bare var deilig i bakgrunn, syke hopp med mulighet for syke triks, eller sakte pene triks. Dette var en bane som rett og slett kunne være verdt hele spillet i seg selv. Jeg trodde Stoked bare skulle være "denne ene bana" fordi man kunne kjøre fritt gjennom fjellene, men det føles ikke sånn i det hele tatt. Musikken: Finnes det bra snowboardspill med dårlig musikk???? Tror ikke det siden musikk er en veldig viktig del av oss som liker å cruise. Jeg tør å påstå at jeg har en veldig allsidig musikksmak og kan høre på det meste. Har aldri hatt trøbbel med ssx eller amped, men her så skrudde jeg av musikken ganske fort. Fy faen for noe masete dritt!! Absolutt alle sanger jeg har hørt suger, kanskje med unntak av deler i en sang eller 2. Etter 1.5t så er det faen ikke uflaks med sanger jeg har fått. Hele spillet er fylt opp med dritt og artister man aldri har hørt om her på berget, men som sikkert ble funnet i en eller annen bakgård i jamaica og usa, samt noen syrehoder på diskotet som ikke helt vet hvor lenge de har vært våkne eller hva de har fått i drinken. Mange av sangene er ødelagt av noe liksomscratching som er verre enn det jeg fikk til med disse boom-blasterene med "scratche-funksjon" som var mulig å få tak i før, og jeg er IKKE dj eller har interesse av å være det... Grafikken er dårlig teit, fjellene føles uekte, jeg har aldri vært i alpene eller store fjell, men dette er et spill og hadde vel trodd de skulle få til noe engasjerende. Som min kompis som prøvde spillet sa: "Kan ikke være bra når baksiden av spillet skryter av forskjellige klær og forskjellig vær! Er det ikke meningen å ha det moro når man kjører nedover??" Været er forresten bare en bortkasta gimmick som gjør fjellet vanskelig å se og skal visstnok kunne skape isete føre og gjøre spillet vanskeligere å styre enn det er fra før. Altså mer kukk. Dette spillet burde angry nintendo nerd se på selv om det er til xbox. Ser at dette innlegget virker veldig surt, men jeg er desverre dritskuffet over å kastet bort penger på dette spillet og håper flere andre lærer av dette. Spillet er dårlig og det er derfor dere ikke finner særlig reviews om det på nettet. Alle youtubevideoer ute om det er akkurat det du får og spillerene er ikke dårlige. Å få til en smooth og samtidig pen run som ikke virker teit, eller med bare 2 typer spin er umulig og derfor vil spillet aldri bli realistisk i mine øyne. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg føler med deg og innrømmer at jeg eier Transformers til Wii. Jævligere blir det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå