Gummi-And Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg har vært ute etter stoked en stund nå etter å ha sett diverse gameplayvideoer av det osv. har jeg sjekket diverse nettbutikker, men aldri sett det i noen norske. Satt nå å surfa litt og mine bønner er hørt \o/ Absoluttspill har det! Tenkte jeg skulle si ifra her siden jeg sikkert ikke er den eneste som har lett etter det. Gleder meg nå siden jeg begynner å bli litt lei shaun white. håper bare stoked er så bra som det ser ut... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Si ifra hva du syns om det spillet når du får det, fordi jeg begynner å bli lei av Amped 3. Har ikke spilt Shaun White, men jeg hører det er dårlig pluss at jeg ikke akkurat har sansen for SW egentlig. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Stoked? Aldri hørt om det engang. Våger jeg å håpe det er langt mer SSX enn Shaun White? Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 de har ikke fler på lager da Savner virkelig et bra snowboard spill Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Amazon har det. Tror det er under grensen for toll, men er ikke sikker. http://www.amazon.co.uk/Zushi-Games-Ltd-St...7885&sr=8-1 Lenke til kommentar
Vacuum Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Både Zavvi og Gamestation har det til £15 + £1 Frakt, så litt billigere en Amazon. Lenke til kommentar
Gummi-And Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Si ifra hva du syns om det spillet når du får det, fordi jeg begynner å bli lei av Amped 3. Har ikke spilt Shaun White, men jeg hører det er dårlig pluss at jeg ikke akkurat har sansen for SW egentlig. Det skal jeg Shaun White er jævlig kult. Har ikke spilt Amped siden 1'ern når det var til gamle xbox, så kan ikke uttale meg noe om hvordan det er i forhold til det. Men når jeg får stoked skal jeg nok si ifra hvordan det er. Leste at de første timene kunne være litt kjipe, men at det etterhvert blir mye bedre, så håper på det. Lenke til kommentar
Gummi-And Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Stoked? Aldri hørt om det engang. Våger jeg å håpe det er langt mer SSX enn Shaun White? Er nok mer Shaun White enn SSX. Sjekk ut noen gameplay videoer på youtube eller noe sånt da. Personlig foretrekker jeg realismen og følelsen av SW og slik jeg oppfatter Stoked som å være, enn SSX typen. Kan vel nesten sammenlignes med å foretrekke Gran Turismo fremfor Mario Kart? (Ikke meningen å fornærme på noen måte, Synes Mario Kart og SSX er kult) Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Stoked er mer realistisk. Har det selv og har spilt det i noen timer. Det er lett verdt 100-200kr! Jeg kjøpte det fra TheHut.com i oktober. Koster £13.73 der nå. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Skulle ønske det kom et nytt snowboard-spill ala Amped 2. Det hadde vært dritfett! Bare synd at studioet som laget Amped-serien er lagd ned. Endret 13. januar 2010 av bshagen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Stoked er awesome! Eneste verdige oppfølgeren til Transworld Snowboarding til gode, gamle Xbox (irriterer meg grønn over at det ikke er kompatibelt med 360). Har fulgt spillet siden oppstart og er en av de som har skrevet utallige e-mails til utgiverne for å finne ut når det kom til Europa, tok satans lang tid fra release i USA til vi fikk det her, storkoser meg med spillet! Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Er det bare jeg som stusser over mangelen på video reviews ute av dette spillet? Fant et par stykker men spillet virka ikke helt som jeg trodde. Er dette Skate for snowboardere med ekte begrensede triks og krever litt skill for å dra syke triks, eller snakker vi mer tony hawk triksbonanza? Er ute etter et snowboardspill som ikke føles som alle andre som har vært ute på markedet og jeg er typen som ikke syntes at shawn white var særlig bra.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Stoked? Aldri hørt om det engang. Våger jeg å håpe det er langt mer SSX enn Shaun White? Er nok mer Shaun White enn SSX. Sjekk ut noen gameplay videoer på youtube eller noe sånt da. Personlig foretrekker jeg realismen og følelsen av SW og slik jeg oppfatter Stoked som å være, enn SSX typen. Kan vel nesten sammenlignes med å foretrekke Gran Turismo fremfor Mario Kart? (Ikke meningen å fornærme på noen måte, Synes Mario Kart og SSX er kult) Kjipt for min del. Jeg elsket SSX og vil gjerne ha SSX4. De kule kommentarene, sinnsyke triksene og teite folkene gjorde det svært morsomt for min del. Realistiske snowboard-spill blir ikke helt det samme. Er det endurance-løp her? Et av favorittløpene mine i SSX er i SSX3, der vi kjører ned hele fjellet i strekk. Etter en del trening klarte jeg å presse tiden ned til litt over 23 minutter... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Er det bare jeg som stusser over mangelen på video reviews ute av dette spillet? Fant et par stykker men spillet virka ikke helt som jeg trodde. Er dette Skate for snowboardere med ekte begrensede triks og krever litt skill for å dra syke triks, eller snakker vi mer tony hawk triksbonanza? Er ute etter et snowboardspill som ikke føles som alle andre som har vært ute på markedet og jeg er typen som ikke syntes at shawn white var særlig bra.. Dette er et realistisk spill. Du må konsentrere deg litt for å få til de kuleste triksene. Og nei, det er LANGT ifra noe Tony Hawk. Liker du du snowboarding og at du må lære deg spillet for å få til triks, så er dette virkelig å anbefale... Anbefaler det uansett da. I alle fall til 150kr. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Siden du har dette spillet selv, kan du kanskje fortelle litt om hvordan det er? Om det er en story f.eks? Holder spillet seg interresant utover i spillet? Er det noen form for leveling? Grafikk, ikke så viktig, men likevel? Helheltsinntrykket? (Osv osv osv) Endret 14. januar 2010 av bshagen Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Er ingen spesiell story som jeg har lagt merke til. Mulig det er noe sånn som at man liksom skal bli best, men jeg har ikke merket noe til noen storyline i det hele tatt. Dette er et "cruise"-spill. Du velger et fjell, og "drop-zone" og derfra kan du cruise nedover fjellet. Underveis vil det være ikoner du kan oppsøke, med forskjellige tutorials/challenges. I tutorials lærer du deg, naturlig nok, nye triks, og i challenges får du i oppgave å utføre spesielle triks, eller å oppnå en viss poengsum. Det varierer nok til at det er underholdende. Jeg har ikke spilte det så veldig mye, men nok til at jeg synes det er moro. Får faktisk veldig lyst til å spille det nå som jeg skriver om det. Grafikken er pen! Ikke noe Crysis, men fjellet virker troverdig. Spillet har også et eget værsystem. Før du velger fjell og drop-zone, kan du se hva slags værforhold det er i området der; temperatur, sol/skyer/snø, og snø høyde (om jeg ikke husker feil). Når du kjører nedover fjellet, blir det tydelige snowboard-spor i snøen der du har kjørt. Sporene blir tydeligere jo mer snø det er på bakken. Når du faller blir det også realistiske av trykk i snøen der du falt. Disse forsvinner heller ikke med det første. Det kuleste i spillet er at hvis det snør voldsomt, så vil snøen sitte fast på klærne dine. Spesielt hvis du faller vil du klærne dine bli helt dekket av snø. Og når du kjører videre, og fortere, vil snøen blåse av klærne igjen. Igjen er Stoked et spill jeg anbefaler! Dette er et spill man kan slappe av og kose seg med. EDIT: En liten video av Stoked. Endret 15. januar 2010 av Amored Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Kult, da må jeg jo nesten prøve det da! TAkk for svar! Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Da var det bestilt fra play så nå bør det være så bra som dere sier eller så!!!! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Stoked har jeg lyst på ja. SW ble litt for....kjipt i lengden, var lame å samle penger osv. Lenke til kommentar
E-Dog Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Er det ingen butikker i Oslo som selger dette spillet? Må det bestilles på nett? Endret 21. januar 2010 av E-Dog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå