Aleks_r Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Greit,hvis det er sånn dere vil ha det, er det sånn dere skal få det. HADET! Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg er personlig ikke noe særlig glad i personer som ikke gidder å se igjennom brev og innlegg. De har ofte masse skrivefeil som "oog" isteden for "og" og "marskin" isteden for "maskin". Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Eg legger ikke merke til sånt. Kaster ikke bort tiden på irritere meg over sånne ting som sms språk eller skrivefeil. Edit: Btw er det ikke offisielle det skrives? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Det som irriterer meg enda mer, er folk som skal irritere seg over dårlig grammatikk osv, men som likevel har en god del typos (riktignok mindre) i ikke bare selve innlegget, men også i topic! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Det er faktisk mellomrom etter skilletegn... Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Det som irriterer meg enda mer, er folk som skal irritere seg over dårlig grammatikk osv, men som likevel har en god del typos (riktignok mindre) i ikke bare selve innlegget, men også i topic! Haha! Stakars Aleks_R Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Mente ikke å gjøre deg sint da Aleks Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Mente ikke å gjøre deg sint da Aleks Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 går i sin egen felle han gitt Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Det verste var jo at alt han klarte å si til sitt forsvar var en masse" " Han kunne jo forsvart saken sin lenger før han slettet innlegget. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Den offisielle tråden MOT dårlig grammatikk oog SMS språk. smart ... veldig smart... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Haha...dokker kommer fan meg t å slit Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Greit,hvis det er sånn dere vil ha det, er det sånn dere skal få det. HADET!Uhm prøvde ikke å være drittsekk men bare rette deg. :oops: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Må si at denne threaden ble en skikkelig braksuksess. Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 JA ! Supersuksess, alle diskuterer jo gramatikk Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Den offisielle tråden MOT dårlig grammatikk oog SMS språk. smart ... veldig smart... enig snakk om å drite i eget reir Lenke til kommentar
adawen Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Syns det er veldig fint at noen bryr seg om rettskriving. Kan være fryktelig irriterende å se på at folk til stadighet skriver feil uten å være klar over det.. Menneh - denne tråden er jo totalt unødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg