Gå til innhold

Hva skjer med Steam for tida?

Anbefalte innlegg

Er det bare hos meg at Steam-butikken ikke fungerer? Halvparten av gangene jeg klikker på "store"-linken får jeg opp "siden kan ikke vises". Av og til kommer jeg inn på butikken, men når jeg skal sjekke ut handlevogna står programmet og loader til evig tid.

Noen andre som har lignende problem? Har prøvd den browserbaserte løsningen også (les. på internett), men det funker ikke det heller. Hadde dette problemet i hele går også. Utrolig frustrerende!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mente å bruke downforeveryone sida jeg. gå til store på nett og ikke i steam, der det fucker så kopier linken og paste den der. veit som sagt ikke om det fungerer da det er konto for å komme i store men værdt å prøve

Sida sa at det var hos meg problemet lå.

For å spesifisere, jeg får ikke til å kjøpe spill. Fikk kommet så langt som til siden hvor jeg legger inn kortdetaljer og slikt, men kjøpet ble ikke godkjent, på grunn av en unexpected error. (har penger på kortet, hvis noen lurte på det :p)

Men hvis ingen andre har problemet så er det vel hos meg det ligger ...

Lenke til kommentar

Prøvde med den bærbare nå, funker ikke der heller. Forstår ikke en pøkk, går snart på veggene her ... :nei:

Eneste fellesnevneren for begge PC-ene er at det er Steam som brukes, og at det er samme nett. Skal prøve å ta med PC-en på skolen i morra, se om det funker. Jævlig kjipe greier!

EDIT: Prøvde til og med å lage en ny profil ... Nada

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Prøv å sende som gift fra den nye brukeren din, til den gamle?

Var kanskje litt uklar der, men jeg har akkurat det samme problemet med den nye brukeren ...! Får ikke opp store-sida i det hele tatt, og får ikke kjøpt noe.

Må være noe med nettet er min konklusjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...