Gå til innhold

Treningsklær - hvor kjøpe billig?


Anbefalte innlegg

Skal oppgradere garderoben for treningsklær, og har fått sansen for GASP og Better Bodies.

 

Noen som vet om det er mulig å bestille dette billig noen steder? Evt. fra utlandet?

 

Har også litt MXDC, og det er også noe jeg liker. Forslag mottas med takk!

Endret av Welhaven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får kjøpt det der du kjøper kosttilskudd. Proteinfabrikken.no, gymgrossisten.com, ej-shop.no, norkost.no, kost1.no osv osv

 

De har jeg vært litt innom, men lurte på om det var noen steder hvor det ble solgt billigere fra. Er jo som regel billigere i f.eks statene, men fant faktisk ikke noe GASP der.

Lenke til kommentar
Hva med å gjøre som alle oss andre og gå i en sportsbutikk? Du kommer ikke til å løfte mindre selv om du ikke bruker bolerbukser.

 

For en tullete generalisering. Så du svarer for alle og sier at ingen her handler på nett? Og hvis du leser, som jeg regner med at du kan, så ser du jeg spør etter GASP og Better Bodies. Er ikke noe du får kjøpt på XXL eller G-Sport. Adidas, Nike etc. har jeg nok av, og liker dette best i forbindelse med fotball og lignende.

 

Grunnen til at jeg vil ha akkurat det er fordi de fleste modellene er litt mer løst-sittende, og synes dette er mest behagelig å trene i.

 

Men er du seriøs når du sier at jeg ikke løfter mer selvom jeg kjøper dette? Faen altså. Nå gikk hele treningsplanen min rett i dass......................................... (legg merke til alle punktum, det er for å uttrykke hvor dumt innlegget ditt var)..................................................................

Lenke til kommentar
Hva med å gjøre som alle oss andre og gå i en sportsbutikk? Du kommer ikke til å løfte mindre selv om du ikke bruker bolerbukser.

Det handler om smak og behag. Han liker GASP og Better Bodies fordi de er mer behagelige å trene i, de ser bedre ut osv.

Hvorfor kjøper du de klærne du gjør, når du kan få både billigere og nesten like bra kvalitet på Blend og J&J?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...