Ko_deZ Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Noe av det bedre gratis bilspill jeg har sett. Antagelig det beste... http://www.racer.nl/gallery.htm Det er bare rått. For de med Gentoo linux finner du noe hjelp her: http://forums.gentoo.org/viewtopic.php?t=28656 Litt fett i neste versjon er at man får en komplett analog clutch og helt analog håndbrekk. Dette kan ikke bli stort bedre tror jeg. Massevis av addons med nye bilder, baner osv. Til og med en norsk bane som dere kan se i screenshots. Skiltene ser helt autentiske ut til og med =) Lykke til =) Ko_deZ Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 prøver det nå fikke en frame pr sekund eller no. Dårlig lyd ble det også :oops: Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 funker som bare fy hos meg (windows xp da...) men får ikke valgt andre biler eller baner... Noen som klarer dette? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Ehh, hvor er link for å downloade??? Det ser driiit kult ut, er det multiplayer oxo? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Funker rææva hos meg, bilen sklir ut i 70 osv, også ferarri enzo som jeg lastet ned sklir ut for ingenting..... Golfen vi har her hjemme sitter jo bedre på veien (sliten golf 2 med rææva slitne dekk) Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Det går bra på XP altså? last ned fra www.racer.nl antar jeg (?) Lenke til kommentar
Raider Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Når jeg prøver og installere spillet ¨så skjer det ikke no den bare stopper opp? bruker win2k pro sp3 Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Kjenner en fyr som har drevet på med å lage "norske" brett til Racer... Han er sykt flink. Sånne spill som det der har potensiale... Og det er litt kult. Ikke alt trenger å komme fra EA Games, liksom. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Kjenner en fyr som har drevet på med å lage "norske" brett til Racer... Han er sykt flink. Sånne spill som det der har potensiale... Og det er litt kult. Ikke alt trenger å komme fra EA Games, liksom. Jeg er enig i at alt ikke trenger å komme fra EA-games, men det spillet her var litt rart syns jeg... Det ser jo dritbra ut - ingen tvil om det, men bilen har en tendens til å hoppe opp i lufta og snurre rundt og rundt og rundt osv hvis du kjører fort på en hump/vegg e.l.... noen av bilene vil ikke kjøre engang(må man starte dem? hvordan?), og lyden blir hakkete/skurrete innimellom... Håper det blir fiksa en "meny" hvor man kan stille inn forskjellige options....lyd, grafikk, controller m.m... (dette gjaldt Racer..) Lenke til kommentar
viranth Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Ugh, grusomt spill. Lydene var helt jævlige jo. Dessuten spretter bilen som en sprettball om man kræsjer og den bare flyr rundt på hele brettet og er helt ute av kontroll. Nei uff, slette dette rælet her altså. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Det er riktig at du må starte noen av bilene, prøv "s" (tror det var det det var). Det er også slik at det er personen som lager bilen som bestemmer hvordan bilen oppfører seg på veien, derfor kan en Enzo oppføre seg værre enn en 'røten' golf. Det er også derfor det er et ratingsystem på nedlastningsida dems der modellens kvalitet oppførsel osv får hver sin karakter. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Den bilen som følger med er også ræv, går syykt tregt, under 4000rpm så drar den ike, da detter turtallet, og den sitter latterlig ræva, nekter å tro at den sitter så ræva i virkeligheten også Edit:trykkleif......... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Spillet er vel strengt tatt ikke ferdig enda... Så inntil da får man leve med at det har litt vel mange feil i seg. Sant? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Ja. Er vel viktigere med konstruktiv tilbakemedling enn kvass kritikk. Det er jo ikke i 1.0 engang... Lenke til kommentar
muffe Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Dette har virkelig potensiale... Gleder meg til versjon 1... Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Ja. Er vel viktigere med konstruktiv tilbakemedling enn kvass kritikk. Det er jo ikke i 1.0 engang... Vil ikke kalle det jeg kom med som "kvass kritikk"... men sånn som andre sier "at det suger" trengs vel ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå