kenneth_lh3 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hei trenger hjelp med kjøling til xfx 8800 gtx. ligger på 65c uten load å 75-80 med load. usikker på hvaa jeg skal kjøpe, noen som har forslag om hva jeg burde kjøpe av kjøling ?` Takk for svar Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 litt høy idle temp, men loead temp er ganske normal.. hva slags kabinett har du? kan jo hende du har plass til ekstra vifter, om du ikke da er ute etter nytt grtafikkort da.. Lenke til kommentar
kenneth_lh3 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 litt høy idle temp, men loead temp er ganske normal.. hva slags kabinett har du? kan jo hende du har plass til ekstra vifter, om du ikke da er ute etter nytt grtafikkort da.. oki Har Chieftec Dragon Big Tower ikke det beste "cooler kabinette" akkurat. Vurderer kanskje å kjøpe "Cooler Master HAF 932 Big (Med) Tower " burde vell hjelpe en del på varmen enn det jeg har `? vil ha mest mulig kjøling via vifter helst Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 burde vel hjelpe litt, men du får jo grafikkort som yter bedre en 8800GTX for 1000kr nå.. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Du bør ikke investere i et nytt kabinett pga et varmeproblem som du ikke har, men du kan selvfølgelig kjøpe et om du ønsker et eller har andre behov. I stede for å bruke penger på kjøling, som du ikke trenger, av et gammelt skjermkort ville jeg kjøpt et nytt skjermkort og faktisk fått noe igjen for investeringen ytelsesmessig. Lenke til kommentar
kenneth_lh3 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Du bør ikke investere i et nytt kabinett pga et varmeproblem som du ikke har, men du kan selvfølgelig kjøpe et om du ønsker et eller har andre behov. I stede for å bruke penger på kjøling, som du ikke trenger, av et gammelt skjermkort ville jeg kjøpt et nytt skjermkort og faktisk fått noe igjen for investeringen ytelsesmessig. Ja du sier noe.Men må renske den før hybelkaniner ganske ofte eller så over drar den 90c i mye load, låser seg på 95C osv sant nok, men syns det her yter helt greit jeg. men et bedre ett skader ikke det nei hehe takk for svar Lenke til kommentar
kenneth_lh3 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 burde vel hjelpe litt, men du får jo grafikkort som yter bedre en 8800GTX for 1000kr nå.. hm ja, yter dem fleste spilla på highest det grafikkortet åssen kort hva det du tenkte å da ? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 tenker på ATI HD 5770, og om budsjett tillater HD5850 Lenke til kommentar
kenneth_lh3 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 tenker på ATI HD 5770, og om budsjett tillater HD5850 fin pris på den første ja. men får tenke litt.. Takk for svar ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå