Gå til innhold

Alan Wake våkner opp (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glad dette kommer litt "ut" på året, de første måndene av 2010 er trange for en film og spill elsker. På toppen av alle godfilmer som kommer er der mange etterlengtete spill og, av de mest etterlengtete vil jeg personelig sette "Heavy rain".

 

Der er bare ikke tid, eller penger, nok for min del å takle alt dette. For en horribel verden vi lever i.

Lenke til kommentar

Lens-flare-bloom-bullet-time? Hell yeah, awesome kombinasjon.

 

Men litt mer seriøst, det at AW er gjort om til en grøsser høres for min del ut som en veldig god ting. Jeg husker i gamle dager når vi først hørt om dette at de skrøt på seg dynamisk vær og døgnprogresjon samt en verden hvor du kunne bevege deg fritt, noe som bare fikk meg til å gjespe. Jeg spiller mye heller et scriptet spill med god historie og stemning enn åpne verdener.

Lenke til kommentar
Glad dette kommer litt "ut" på året, de første måndene av 2010 er trange for en film og spill elsker. På toppen av alle godfilmer som kommer er der mange etterlengtete spill og, av de mest etterlengtete vil jeg personelig sette "Heavy rain".

 

Der er bare ikke tid, eller penger, nok for min del å takle alt dette. For en horribel verden vi lever i.

Oioioi, har Heavy Rain plutselig lagt en demper på GT5(synes jeg husker det var det eneste spillet som gjorde PS3 verdt å kjøpe?:p )

 

Enig med tanke på våren. God of War 3 Trilogy Edition, Heavy Rain Special Edition og Bioshock 2 Collector's Edition allerede bestilt. Mange timer med goood spilling og alt for mange lapper :(

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...