Gå til innhold

Ripe i 360 Spill :(


letsFIFA10

Anbefalte innlegg

Heiheei!

 

Jeg spilte istad da plutselig strømmen på kontrollen gikk tom, jeg satte inn usb`en, men da funka plutselig ikke spillet lengre. Så jeg tok det ut å så at det hadde blitt en fin runding med riper i spillet :( Moral: Ikke løft på 360`en mens det er spill i den! Noen som vet hvordan jeg kan løse detta problemet, evt. hvor FIFA10 selges billig? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
søkte litt, kanskje du finner ut av det her:

 

http://www.eanorge.no/pages/14524/

 

Leste en del om detta, og et av kravene for å få et nytt spill var : "This warranty is limited to the Recording Medium containing the software program and the Manual that were originally provided by Electronic Arts. This warranty shall not be applicable and shall be void if, in the judgment of Electronic Arts, the defect has arisen through abuse, mistreatment or neglect." Jeg har jo fått ganske klare riper, og det er liten tvil o at jeg rørte på 360`n mens spillet var i.

 

Detta tar vel sikkert uansett år og dag å få fiksa :( Jeg vil spille nåååå

Endret av letsFIFA10
Lenke til kommentar

Kravene for å få et nytt spill, eller kravene for å få et nytt spill gratis?

 

Jeg ville tatt en telefon eller skrevet en mail og hørt hva de sa. Antakeligvis dekkes det ikke av garanti, men 100kr for et spill som funker må jo være greit. Du får nok og vite hvor lang tid det tar.

 

Ellers kan du jo forsøk å låne deg spillet fra noen andre, legge det inn på disken om du har plass og deretter bruke din plate når du skal starte spillet og håpe at det den leser da ikke er ødelagt.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
var innom eb games idag og han i kassa sa det ikke var noe å få gjort noe med. Så jeg paya 600 for et nytt spill :D

http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll...10/x360-fifa-10

https://prisguiden.no/produkt/112892

 

litt hardt med 600kr for et gammelt spill da

 

Hvis jeg skulle bestilt på nettet kunne jeg ikke ha sitti oppe hele natta og spilt, så det var verdt det ;P

Lenke til kommentar

nei, er man fan så er man fan. :)

Husker at jeg klarte å vinne en kamp på live i fifa09, da var jeg helt skjelven. Trodde ikke det fantes personer som var dårligere enn meg :)

 

Men moralen blant slike sjapper som selger det til blodpris er helt på jordet. Rett og slett svindel.

 

Du bør jo også kjøpe deg en harddisk, bedre lastetider, 90% mindre bråk.

Endret av 530XD
Lenke til kommentar
TS har vel erkjent "skyld" så det interessante er vel egentlig hvor billig og hvor raskt han kan få fatt i en ny. Noen som vet om det jeg foreslo med å kopiere spillet inn på disk fra en annen plate og deretter sette den ødelagte platen i kan funke?

 

Mitt Oblivion har fått seg noen kreftige riper og fungerer ikke å spille fra disk.

Lånte kompisen sitt spill og installerte, mens jeg bruker den ødelagt skiva i spilleren.

Funker som bare det her i hvertfall.

Lenke til kommentar
nei, er man fan så er man fan. :)

Husker at jeg klarte å vinne en kamp på live i fifa09, da var jeg helt skjelven. Trodde ikke det fantes personer som var dårligere enn meg :)

 

Men moralen blant slike sjapper som selger det til blodpris er helt på jordet. Rett og slett svindel.

 

Du bør jo også kjøpe deg en harddisk, bedre lastetider, 90% mindre bråk.

 

 

hehe, harddisk? Har en på 120gig, men hva har det med saken å gjøre når det kommer til bråk?

Lenke til kommentar
nei, er man fan så er man fan. :)

Husker at jeg klarte å vinne en kamp på live i fifa09, da var jeg helt skjelven. Trodde ikke det fantes personer som var dårligere enn meg :)

 

Men moralen blant slike sjapper som selger det til blodpris er helt på jordet. Rett og slett svindel.

 

Du bør jo også kjøpe deg en harddisk, bedre lastetider, 90% mindre bråk.

 

 

hehe, harddisk? Har en på 120gig, men hva har det med saken å gjøre når det kommer til bråk?

hmm,

Harddisken er der for at du kan INNSTALLERE spilla før bruk, dermed så snurrer skiva i 1 sekund i oppstarten av spillet og så stopper dvd spilleren.

 

Dvs. ikke noe bråk av dvd drevet og ikke slitasje på spillet :) Da kan du faktisk riste litt i xboxen uten at du får en ripe til .....

 

http://www.itavisen.no/782390/slik-install...ll-paa-xbox-360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...