kgeel Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 På min HTPC (Aopen XC cube 915Z) overstyrer mitt Radeon HD4550 det integrerte lydkortet. Jeg har prøvd å disable og remove skjermkortets lydkort i enhetsbehandlingen, men uten at det hjalp. Hva burde jeg gjøre for å få dette til å fungere som det skal? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Har du prøvd å endre standardenhet under lydinnstillinger? Lenke til kommentar
kgeel Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Nei, det har jeg ikke enda gjort. Skal prøve å finne ut av det nå Lenke til kommentar
kgeel Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg får kun opp HDMI porten til skjermkortet som lydenhet. Dette til tross for at jeg får opp både det integrerte og HDMI i enhetsbehandlinga Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hmm. Om den vises riktig i enhetsbehandling, så er det litt rart at den ikke kan velges som standard avspillingsenhet. Regner med at du har installert alle de nyeste driverene, og har ingen enheter som ikke fungerer i enheltsbehandling relatert til lyd? Onboard lydkort er sansynligvis aktivert siden du har den i enhetsbehandlinga, men kan jo være greit å sjekke bios om det er noen innstillinger der som er satt feil. Lenke til kommentar
kgeel Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Lyden funker fint om jeg plukker ut skjermkortet og bruker det integrerte skjermkortet, men det er det jo litt lite trøkk i. :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå