Gjest Stian_21 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hadde forrige uke sex med en prostituert i utlandet. Jeg brukte kondom. I natt fikk jeg en fæl kløe over hele kroppen (ben, armer, rygg, mage osv. Også litt rundt penisen). Jeg har ikke merket noen kløe direkte på penisen. Jeg har også fått noen røde "flekker" på magen og rundt penisen, det virker som om huden er irritert. Jeg har ikke lagt merke til noen sår eller blemmer. Jeg pleier forøvrig å barbere meg nedentil, dette er det nå over en uke siden sist jeg gjorde. Dette har tidligere av og til ført til kløe rundt penisen. Jeg planlegger å avlegge en visitt hos fastlegen i løpet av uken, men jeg hadde likevel satt pris på svar fra noen med litt peiling på kjønnssykdommer. Takk. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Kan være syphilis : http://www.herpes-coldsores.com/std/syphilis.htm Kom deg til legen så fort som mulig og få sjekket hva det er. En av ulempene med intimbarbering er nettop at man kan bli mer sårbar for overføring av STD , du kan teoretisk altså selv om du brukte kondom ha fått overført sykdommen gjennom små sår i huden pga barberingen.. Endret 12. januar 2010 av Malvado Lenke til kommentar
Gjest Stian_21 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Mange takk for kjapt svar. Det kan være syphilis ja... Huff, men det kunne vel alltids vært verre. Dette er jo en litt pinlig sak. Vil jeg gjøre meg selv en bjørnetjeneste ved å pynte på historien ved å ikke nevne at det var en prostituert jeg hadde sex med? Eller burde jeg bare legge alle kort på bordet og si det akkurat som det er? Vil det være lurt av meg å be om tester for flere kjønnssykdommer enn bare syphilis? Og hva med aids? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Tror nok at det er lurt å legge alle kortene på bordet, legen din har uansett taushetsplikt i dette tillfellet og du har kun plikt til å ta kontakt med dine sexpartnere etter at du har fått påvist en kjønnssykdom. Det blir veldig vanskelig for meg å anbefale hva du bør sjekkes for, det er nok bedre for legen din å vurdere hva som bør testes for, men i og med det er en prostituert så bør man kanskje være på den sikkre siden. Når det gjelder Aids sjekk så er det tidlig enda, men antar at du kan testes nå og om 3 måneder. Anbefaler deg uansett å være avholdsmann inntill du er sikker på å være frisk så at du ikke utsetter andre for smittefare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå