Cho-san Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Heisann. Eg vurdere å studere medisin i utlandet (Feks Ungarn Eller Polen). Hovudsaklig fordi eg var litt for slapp på skulen og karakterane mine når ikkje opp (5 i snitt + 4 realfags poeng). Men synes og at det er utrulig interessant å reise rundt å treffe nye menneskjer å kulturer. Så ser på dette som ein gylden sjangse til nettopp dette. Har greie engelsk kunnskaper, då eg har både muntleg og skriftleg engelsk eksamener frå vidergåande med 6 i begge. Så det er ein del ting eg lurte på: Kva er krava for å komme inn? Kva fag må du ha? (feks KJ 2, Fy2, R2). Frå det eg leste på Ansa er det berre å melde seg på å ta ein eksamen i norge, og den bestemmer om du får komme inn? (100 spørsmål). Takk Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Har lest endå litt meir rundt, og på nokre skuler må du vist møte ein representant frå skulen. Der det blir intervjue med han, der han vil stille litt spørsmål om faga (Bio, kjemi, fysikk). Nokon som har vore igjennom det? Vanskeleg? Med tanke på engelske fag uttrykk som vi aldri har lært osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå