dan83 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 sjekk ut denne karen, en av mine favoritter nå, helt klart:) http://photo.net/photodb/member-photos?user_id=3900745 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 fine motiv men jeg liker ikke helt effekten fotografen har på så så si alle bildene som er oppnådd med lang eksponring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Der igjen er det et spørsmål om smak og behag. Personlig synes jeg det kommer an på om fotografen har kontroll på lengre lukkertider med motivene, og det synes jeg så absolutt fotografen her har. Vedr. favoritter innenfor landskapsfotografering, så har jeg denne karen som favoritt: Maciej Duczynski Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Da synes jeg egentlig heller at bilder av både Eirik Holmøyvik og Charlie Waite er mer interessante. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Der igjen er det et spørsmål om smak og behag. Personlig synes jeg det kommer an på om fotografen har kontroll på lengre lukkertider med motivene, og det synes jeg så absolutt fotografen her har. vedkommende har det, det skal jeg være enig i men jeg synes det blir veldig fort kjedelig når samtlige bilder har denne effekten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Da synes jeg egentlig heller at bilder av både Eirik Holmøyvik og Charlie Waite er mer interessante. To jeg ikke har vært oppmerksomme på før, så takker for "tips". =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå